استقلال در خطر/ به داد این تیم و هوادارانش برسید!

سرویس ورزش مشرق- سرانجام جواد نکونام پرده ها را کنار زد و خیلی صریح و شفاف از طرح زمین زدنش توسط مدیریت کنونی استقلال گفت. موضوعی که شاید برخی گمانه زنی ها درباره اش وجود داشت اما وقتی سرمربی به این صراحت از آن می گوید، عمق فاجعه و خطر خطیر و دوستانش را در این باشگاه نشان می دهد.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ نکونام: من و خطیر به هیچ عنوان در یک کشتی نیستیم

استقلال که متصور بود با حضور علی خطیر دچار چنین وضعیتی شود، حضور نکونام بود که باعث شد تا به قهرمانی نیم فصل برسد. او تا به امروز، محور موفقیت و انسجام استقلال بوده و هست و مدیریت باشگاه نیز با وجود ناکارآمدی مشخص و مبرهن، هنوز نتوانسته روند او را متوقف کند. جالب است که مدیریتی، اینگونه کمر به نابودی تیم ببندد؛ اما بسته و شده که سرمربی چنین آشکار سخن می گوید.

استقلال در خطر/ به داد این تیم و هوادارانش برسید!

علی خطیر که به یک باره در فوتبال ایران پیدا شد، در نیم فصل اخیر رفتارها و تصمیماتی داشته که شائبه برانگز بوده و استقلال را با بحران های مختلفی مواجه کرده است. اکنون نیز بر وزارت ورزش و جوانان است که تدبیری صورت دهد تا مانع از تداوم این وضعیت و سقوط کامل استقلال شود. این خطر را باید جدی گرفت تا به نقطه غیرقابل بازگشت نرسد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

داور خارجی دربی ۱۰۳ را سوت می‌زند؟

چ فوریه 14 , 2024
به گزارش مشرق، دربی ۱۰۳ پایتخت درحالی قرار است اواخر اسفندماه از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شود که از حالا گمانه‌زنی‌ها درباره زمان قطعی و داور این دیدار آغاز شده. درصورتی‌که این دیدار با تکنولوژی کمک‌ داور ویدئویی برگزار شود، یک بار دیگر ...