استقلال در آسیا خسته شده است

به گزارش مشرق، عباس مژدهی با اشاره به تساوی استقلال مقابل الاهلی عربستان در چارچوب مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به طور حتم اگر استقلال می‌توانست الاهلی را شکست بدهد، صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان حتمی می‌شد.

وی افزود: یکی از دلایلی که استقلال نتوانسته در بازی برگشت مقابل الدحیل و الاهلی عربستان به برتری برسد، خستگی بازیکنان به خاطر فشردگی بیش از حد بازی‌ها بوده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خط دفاعی استقلال اشکالاتی را که در بازی‌ رفت و برگشت مقابل الدحیل مرتکب شد، انجام نداد در دیدار برابر الاهلی تا دروازه این تیم بسته بماند.

مژدهی تصریح کرد: الاهلی استقلال را به خوبی آنالیز کرده بود و فضاها را بسته بود و این اجازه را نداد تا خط هافبک این تیم همچون بازی رفت مهاجمان را در موقعیت گلسازی قرار دهد.

وی تاکید کرد: الشرطه عراق شانسی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا ندارد اما به طور حتم برای بازی با استقلال انگیزه‌های زیادی خواهد داشت و حریفی از پیش بازنده نیست.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال تیمی است که پتانسیل بالای فنی در اختیار داشته و به طور حتم با کسب نتیجه لازم جواز حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را به دست خواهد آورد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شوک به استقلال؛ ستاره آبی‌پوشان مصدوم شد

ج آوریل 30 , 2021
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه امشب به مصاف تیم الشرطه عراق خواهد رفت. با توجه به اینکه این تیم با تیم‌های الاهلی و الدحیل قطر هم‌امتیاز است استقلال برای صدرنشینی و صعود به مرحله بع...