استقلال در آستانه رکوردی جاوادنه

به گزارش مشرق، استقلال از ساعتی دیگر در دومین دیدار خود از فصل جدید لیگ برتر به مصاف ملوان می‌رود. آبی پوشان برای رسیدن به سپاهان و پرسپولیس، باید سه امتیاز این بازی خانگی را از آن خود کنند تا با دیگر مدعیان قهرمانی هم امتیاز شوند.

شاگردان نکونام در جدال امروز این فرصت را دارند تا رکوردی جاودانه را به نام خود ثبت کنند و به عنوان نخستین تیم تاریخ فوتبال ایران، به ۱۰۰۰ گل زده در این مسابقات دست یابند.

استقلالی‌ها تاکنون در ۲۲ دوره گذشته لیگ برتر و احتساب سه گل جدال برابر صنعت نفت، به ۹۹۸ گل زده در این مسابقات رسیده‌اند و اگر این تیم بتواند ۲ گل را وارد دروازه ملوان کند، به عنوان نخستین تیم، صاحب رکورد هزار گل زده خواهد شد.

استقلال پیش از این نیز توانسته بود در لیگ نوزدهم به رکورد ۱۰۰۰ امتیاز کسب شده در تاریخ لیگ برتر دست یابد و حالا یک عدد رند و خاص دیگر پیش روی آبی‌هاست و باید دید امروز به آن دست خواهند یافت یا خیر.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تارتار با چهار تغییر به نبرد استقلال می‌رود

پ آگوست 17 , 2023
به گزارش مشرق، ملوان در دیدار هفته دوم، جدال سختی برابر استقلال در پیش خواهد داشت. قوی های انزلی پس از شکست در دیدار هفته قبل مقابل ذوب آهن، می خواهند امروز با دست پر به شهر خود بازگردند. مهدی تارتار برای این دیدار تصمیم گرفته است تا چهار تغییر ر...