استقلال حرمت کاپیتانش را شکست

به گزارش مشرق، سهراب بختیاری زاده اظهار داشت: سالهاست استقلال به شیوه خوبی اداره نمی‌شود و برخی از مدیران سالهای گذشته تا به حال باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به رفت و آمدهای زیادی که هر ساله در ابتدای فصل انجام می‌شود بیان داشت: کجای دنیا یک تیم بزرگ را می‌بینید که سالی هفت - هشت بازیکن بروند و هفت هشت بازیکن بیایند؟ نمی‌خواهم بد بین باشم و بگویم برخی‌ها تعمدا زمینه این تغییرات را ایجاد می‌کنند، اما خوشبینانه اش این است که شیوه مدیریت اشتباه است.

بیشتر بخوانید:

فرار ستاره‌ها از استقلال!

بختیاری زاده با اشاره به جدایی پژمان منتظری گفت: پژمان را همه فوتبال ایران می‌شناسند. مگر در هر نسل فوتبال چند بازیکن مثل پژمان می‌آیند و می‌روند؟ او از نظر فنی و اخلاقی بهترین است و باعث تعجب است که می‌گویند جواب تلفن نمی‌دهد. ببینید چه بلایی سر پژمان آمده که حتی حاضر نیست جواب تلفن بدهد.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: قرارداد پژمان باید قبل از اتمام فصل تمدید می‌شد نه اینکه اصلاً به او زنگ نزنند تا صدایش در بیاید و بعد بخواهند از او دلجویی کنند. آنها حرمت و قداست کاپیتان تیم شان را شکستند و بعد خواستند شرایط را درست کنند که نشد.

بختیاری زاده گفت: فقط می‌توانم بگویم متاسفم برای تیمی که نمی‌تواند بازیکن با اخلاقی مثل پژمان را حفظ کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیرعامل استقلال در امارات چه می‌کند؟

ی ژوئن 30 , 2019
به گزارش مشرق، آیاندا پاتوسی یکی از گزینه‌های محبوب استقلالی‌ها برای لیگ نوزدهم است اما قرارداد او باید تمدید شود. در حالی که آبی‌ها پول زیادی برای توافق او با نداشتند، مامه تیام از عجمان امارات جدا شد و بند ارزشمند قراردادش را فعال کرد. حالا ۲۰ درصد ا...