استقلال به دنبال فرار از ۴ و ۶ مقابل مس

به گزارش مشرق، تیم‌های استقلال تهران و مس کرمان از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی باید برگزارکننده اولین دیدار هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشند.

آبی‌پوشان تهرانی در بازی نخست خانگی خود به سپاهان باختند اما در ادامه ملوان را در انزلی شکست دادند تا سه امتیازی شوند. مس نیز همانند آبی‌ها سه امتیاز اندوخته دارد؛ با این تفاوت که آنها بازی اول خود در بیرون از خانه را با نتیجه سه بر ۲ به نفت مسجدسلیمان باختند و در ادامه موفق شدند پیکان تهران را در کرمان با سه گل در هم بکوبند و به اولین پیروزی در لیگ بیست و دوم نائل شوند.

نماینده استان کرمان پس از هشت فصل غیبت دوباره به بالاترین سطح فوتبال ایران صعود کرده است. آنها پیش از این هشت فصل متوالی حدفاصل لیگ‌های ششم تا سیزدهم را در لیگ برتر سپری کردند. حالا باید دید دیدار هفدهم مسی‌ها مقابل استقلال با چه نتیجه‌ای تمام می‌شود. در مصاف‌های قبلی ۶ پیروزی برای تیم پایتخت‌نشین ثبت شده است. هفت مسابقه بدون برنده تمام شد و تیم نارنجی‌پوش هم در سه مسابقه به برتری دست یافت. ۱۵ گل برای استقلال و ۱۱ گل برای مس تا به اینجا به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید:

تماس سرپرست استقلال با مطهری

اولین تقابل این ۲ تیم در لیگ ششم بود که استقلال موفق شد در کرمان با گل مرحوم علی انصاریان به برتری برسد. آخرین بازی هم مجددا در کرمان به انجام رسید که نهایتا با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در همان لیگ سیزدهم و در بازی رفت که به میزبانی آبی‌ها برگزار شد فرهاد مجیدی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت تا روزی فراموش‌نشدنی برای هواداران این تیم رقم بخورد.

استقلال در چهار مصاف آخر ۲ تیم در لیگ بازنده نبوده است. آنها در این مدت یک برد و سه تساوی را به دست آورده‌اند. آخرین باخت تیم پایتخت‌نشین به رقیب کرمان در بازی برگشت یازدهمین دوره لیگ برتر رقم خورد. جایی که شاگردان میروسلاو بلاژویچ، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران موفق شدند با گل دقیقه ۸۵ احمد حسن‌زاده به پیروزی دست پیدا کنند. این تنها برد مس در ورزشگاه آزادی هم بود که به ثبت رسید. آنها در هفت بازی دیگر سه باخت و چهار تساوی نصیب‌شان شد.

فرزاد حسین‌خانی سرمربی کنونی مس کرمان سابقه زدن یک گل به استقلال را دارد. با این وجود بهترین گلزن تقابل‌های این ۲ تیم کسی نیست جز آرش برهانی. بازیکن کرمانیِ استقلال چهار مرتبه دروازه مسی‌ها را باز کرده است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دلیل جالب قایدی برای پوشیدن شماره خاص

پ آگوست 25 , 2022
به گزارش مشرق، مهدی قایدی بازگشت توفانی به استقلال داشت و در دیدار با ملوان انزلی ستاره زمین شد. قایدی در شرایطی که تنها ۲۵ دقیقه در زمین حضور داشت با زدن یک گل و گرفتن یک پنالتی بهترین بازیکن استقلال بود و کمک کرد آبی‌ها اولین پیروزی فصل خود را به ...