استقلال با جذب این ۲ بازیکن هواداران را سورپرایز می‌کند؟

به گزارش مشرق، در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تیم استقلال بازیکنان تاثیر گذاری چون محمد محبی و مهدی قایدی را از دست داده است. رافائل سیلوا و سعید مهری قرارداد خود را فسخ کرده اند و ادامه ی حضور محمد حسین مرادمند، سید حسین حسینی و عارف غلامی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در نقطه مقابل استقلال تنها مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان را به ترکیب اضافه کرده است.

این‌ها اما همه نقل و انتقالات تیم استقلال نیست. آبی‌ها در تلاش برای جذب امیرحسین حسین‌زاده و سعید عزت‌اللهی هستند و جواد نکونام شخصا با این دو بازیکن صحبت کرده است. دو بازیکن خارجی هم در رادار سرمربی استقلال قرار دارند. در کنار جذب این ۴ بازیکن احتمالا بازیکنان چون سعید مهری، سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند و عارف غلامی هم به ترکیب اضافه می‌شوند. این اتفاقات می‌تواند تماشاگران تیم استقلال را در روزهای پیش رو و قبل از آغاز بازی‌ها سورپرایز کند.

استقلال حالا مدیر عامل دارد و علی خطیر در روز ابتدایی مدیریتش به تماشاگران قول داده است که مشکلات آبی‌ها را حل کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خطیر به تمرین استقلال می‌رود

د جولای 10 , 2023
سرپرست جدید مدیرعاملی باشگاه استقلال(تاج) به تمرین شاگردان جواد نکونام می رود. به گزارش استقلال نیوز،  دکتر علی خطیر سرپرست مدیرعاملیباشگاه استقلال(تاج) امروز (دوشنبه) در محل تمرین باشگاه حاضر خواهد شد تا ضمن دیدار با کادرفنی و اعضای...