استقلال باید لیگ را با قدرت شروع کند

به گزارش مشرق، میثم منیعی با اشاره به قرعه‌کشی لیگ برتر، اظهار داشت: در لیگ برتر بازی راحت و آسان وجود ندارد. همه بازی‌ها سخت است و هر مسابقه حکم فینال را دارد.

وی افزود: همواره در هفته‌های اول تیم‌ها ثبات تاکتیکی ندارند و از هفته چهارم و پنجم به بعد شرایط تیم‌ها پایدار می‌شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال باید از همان هفته اول با قدرت وارد مسابقات شده و به دنبال برد باشد، در تورنمنت‌های سنگین همچون لیگ برتر اولین پیروزی اهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

بیانی: حضور آجورلو را به فال نیک می‌گیرم

منیعی تصریح کرد: به طور حتم استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم به اوج آمادگی تاکتیکی و فنی رسیده‌اند و شهرآورد پایتخت می‌تواند جذابیت‌های فراوانی داشته باشد.

وی تاکید کرد: استقلال در این فصل نباید به چیزی جز قهرمانی فکر کند چرا که هواداران از این تیم در لیگ آینده فقط جام می‌خواهند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: هواداران نباید روی تیم فشار بیاورند و اضطراب ایجاد کنند و تحت هر شرایطی حامی استقلال باشند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حسین حیدری در گفت و گو با استقلال نیوز: دوست داشتم به استقلال برگردم؛ تارتار به من گفت از قیافه‌ات خوشم نمی‌آید، به تو بازی نمی‌دهم!

چ اکتبر 6 , 2021
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: خیلی راحت یک سال فوتبالی و جوانی من در پیکان سوخت، چون مهدی تارتار از قیافه من خوشش نمی‌آمد! به گزارش استقلال نیوز، حسین حیدری بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) فصل گذشته به عنوان پدیده لیگ یک از قشقا...