«استعفا» تاوان مدیرانی که با اسم بیرانوند قصد بلندپروازی داشتند/ استقلال دربی سوم را به پرسپولیس هم باخت

به گزارش مشرق، سریال جدید اشتباهات مدیران استقلال که از ماجرای «هانی کُرده» شروع شده بود، صبح چهارشنبه با حرکت صادقانه اما بی تجربگی علی امیری ادامه پیدا کرد و در نهایت استقلال طبق روال عادی برنامه در فصل نقل و انتقالات، مدیرعامل خود را از دست داد.

حجت کریمی که در چند محفل خصوصی گفته بود حکم مدیرعاملی دائم من آمده در واقع قربانی جذب علیرضا بیرانوند شد. دروازه‌بانی که کاملاً مشخص بود نمی‌تواند و نمی‌خواهد به هواداران پرسپولیس پشت کند و به تیم رقیب برود اما با یک نمایش خوب هم خودش را نزد مدیران پرسپولیس عزیز کرد و هم مدیران تیم رقیب را زیر تیغ برد. بیرانوند البته دل تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس را شکست، اما تمدید قرارداد دو ساله او با استعفای مدیرعامل استقلال همزمان شد تا آبی‌ها بعد از دو شکست در دربی‌های لیگ برتر و جام حذفی یک بار دیگر در رقابت با پرسپولیس ناکام بمانند.

بیرانوند اگر به استقلال می‌رفت باید روزگار بسیار سختی را تحمل می‌کرد، اما به هر حال تماس‌های مداوم وحید امیری و یحیی گل محمدی در کنار چند اتفاق دیگر باعث شد تا او در پرسپولیس بماند. در آن سو اشتباهات سریالی و اعصاب خردکن مدیران استقلال همچنان ادامه پیدا کرد. از وویس عجیب علی امیری گرفته تا اشتباه استراتژیک در مذاکره با علیرضا بیرانوند و ده‌ها مورد دیگر که همگی باعث دلخوری شدید هواداران استقلال شد.

قائم مقام باشگاه استقلال با همان فایل صوتی عجیب که در جمع هواداران تیم تیم توسط یک فعال مجازی شکار شد مجبور به استعفا شد و مدیرعامل موقت هم پس از ناکامی مطلق در جذب بیرانوند و وعده‌هایی که داده بود، از این باشگاه رفت تا استقلال باز هم تبدیل به بلاتکلیف‌ترین باشگاه دنیا شود. نکته عجیب ماجرا اینجاست که استقلال باز هم در فصل نقل و انتقالات تغییر مدیرعامل می‌دهد و حالا باید منتظر باشیم تا یک مدیر ضعیف‌تر از حجت کریمی طبق روال عادی تمام این سال‌ها جانشین او شود! باور کنید اگر روزی استقلال یک مدیرعامل خوب داشته باشد هواداران این تیم از تعجب شاخ در می‌آورند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

با استعفای کریمی ماجرای «هانی کُرده» چه شد؟

پ جولای 6 , 2023
به گزارش مشرق، طبق اعلام قبلی فدراسیون فوتبال جلسه رسیدگی به ماجراهای کمپ زنده یاد ناصر حجازی قرار است امروز و ساعت ۱۰ در کمیته انضباطی این فدراسیون برگزار شود. با توجه به انتشار خبر غیر رسمی استعفای علی امیری - معاونت ورزشی باشگاه استقلال - و پیر...