استراماچونی پس از ناکامی در اولین بازی: مستحق باخت نبودیم!

به گزارش مشرق، آندره‌آ استراماچونی پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: یک چیزی برای من قابل قبول نیست که اولین یک مسابقه مربی ایتالیایی پس از دو ماه کار سخت با شکست باشد. ما بازی را خیلی بد شروع کردیم و ماشین‌سازی بهتر از ما بود. در دقیقه اول یا دوم ماشین‌سازی فرصت خوبی داشت که حسینی توپ را به خوبی کنترل کرد. در ادامه بازی را به دست گرفتیم و در نیمه دوم ماشین‌سازی از خط نیمه عبور نکرد. ما اصلاً مستحق این باخت نبودیم. ما یک توپ را از دست دادیم و نتیجه را واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید:
 

استراماچونی هم با باخت شروع کرد/ شوک دقیقه ۹۵ ماشین سازی به استقلال +فیلم


استراماچونی از کوره در رفت

سرمربی تیم فوتبال استقلال که به شدت عصبانی بود و در نشست خبری فریاد می‌زد، ادامه داد: این اشتباه از طرف بازیکنان ما بود. در فوتبال این اشتباه اجتناب‌ناپذیر است و پیش می‌آید. از تیم ماشین‌سازی تشکر کرده و به آنها برای بردشان تبریک می‌گویم. کسی نیستم که تسلیم شوم. پس از دو ماه کار سخت ادامه می‌دهیم، اما کاری که شما کردید درست نبود و خرابکاری بود!

استراماچونی پس از اظهاراتش با عصبانیت میز خود را تکان داد و بدون اینکه پاسخگوی سؤالات باشد، نشست خبری را ترک کرد.

استراماچونی در حالی در نشست خبری حضور یافت که مترجمش دیر به او اضافه شد و سپس اعلام کرد که به دلیل نداشتن مترجم نتوانسته ارتباطی با بازیکنانش برقرار کند. سرمربی ایتالیایی استقلال عنوان کرد که نمی‌داند فدراسیون فوتبال مقصر این موضوع است یا باشگاه استقلال.

Let's block ads! (Why?)

یک دیدگاه برای “استراماچونی پس از ناکامی در اولین بازی: مستحق باخت نبودیم!

  1. شمامتاسفانه تصمیمات عجولانه ای میگیرد ازآمدن شما به ایران وشروع تمرینات استقلال چندروزیی بیشترنمی گذشت که شما خیلی راحت دوتاازبهترین بازیکنان فصل قبل را اخراج کردیددرصورتی که امروزخودتان اقرارکردیدکه درخط حمله خوب نیستیم امروز اگر استقلال روح الله باقری راداشت الان برنده بازی مابودیم بازیکنی سرعتی وتمام کننده خوب از ویژگیهای روح الله بودوامسال حسابی بایدحسرت نداشتن اورابخوریم بازیکنی که گلمحمدی بهترین خریدخودمیداندو امروزیه گل هم برای پدیده زد ولی متاسفانه استقلال خیلی راحت اوراازدست دادو مسئولین استقلال هم هیچکدام یه مشاوره خوب به استرا ندادندچطورتوانستن محسن کریمی را برگردانندوامروزهم فیکس بازی کندولی درمورد روح الله باقری نتوانستنداینکاررا انجام بدهندوگذاشتندخیلی راحت رضاکریمی وباقری بروند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی:بعد از 2 ماه کار سخت این باخت قابل قبول نیست/نبود مترجم ایرانی کنارم بی حرمتی بود

ج آگوست 23 , 2019
آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری بعد از بازی با ماشین سازی اظهار داشت:این بازی اصلا برای من قابل قبول نیست که اولین دیدار یک مربی ایتالیایی در ایران بعد از 2 ماه کار با شکست همراه باشد.ماشین سازی خیلی خوب کار کرد و در همان ابتدای بازی می توانست به گل ب...