از بارش لیزر تا پرتاب سنگ در گزارش دربی

به گزارش مشرق، دربی ۱۰۲ پایتخت روز گذشته با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این مسابقه حواشی مختلفی داشت و در شرایطی که انتظار می‌رفت استفاده از VAR برای اولین بار در یک بازی لیگ برتری سبب کاهش اعتراض ۲ تیم به داوری شود اما باز هم این موضوع تکرار شد و پرسپولیسی‌ها که با پنالتی دقیقه ۹۷ کوین یامگا پیروزی در این بازی را از دست داده انتقادات تندی را به موعود بنیادی‌فر وارد کردند.

در سوی مقابل آبی‌پوشان نیز با اشاره به اینکه داور می‌توانست یک پنالتی دیگر برای آنها بگیرد، مدعی هستند خوب شد کمک داور ویدیویی در این بازی وجود داشت تا باز هم حقی از این تیم ضایع نشود.

به هرحال ناظر بازی روز گذشته گزارش خود در این بازی را آماده کرده که نکته جالب درج نشدن مصاحبه‌های پس از این بازی در گزارش است. البته ظاهرا خود کمیته انضباطی با توجه به انتشار این صحبت‌ها، به این ماجرا ورود می‌کند.

پرتاب بطری آب، سنگ و همچنین لیزر انداختن هواداران ۲ تیم درجریان بازی جزء مهم‌ترین موارد این گزارش است که به زودی برای سازمان لیگ و کمیته انضباطی ارسال می‌شود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اگر پنالتی نمی‌گرفتند، استقلال تا صبح هم نمی‌توانست گل بزند

ج دسامبر 15 , 2023
به گزارش مشرق، سهراب انتظاری، در خصوص دربی ۱۰۲ که روز گذشته با تساوی پرسپولیس و استقلال همراه بود، اظهار داشت:‌ بازی از نظر فنی آنطور که پیشکسوتان و هواداران می‌خواستند نبود و بار فنی بالایی نداشت. مردم دوست داشتند یک بازی باکیفیت ببینند، اما در نهایت ...