ادموند اختر: جام حذفی جام لحظه‌‌ها است؛ کارنامه این فصل استقلال و مجیدی خوب بود!

ادموند اختر

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر تماشاگر در استادیوم ها بودند این احتمال وجود داشت که فرهاد شغلش را از دست بدهد، اما در این زمان پخته‌تر شده و تصمیمات بهتری گرفته است.

به گزارش استقلال نیوز، ادموند اختر پیشکسوت باشگاه استقلال، در گفتوگو با فارس، در خصوص دیدار دو تیم شاهین بوشهر و استقلال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* برتری پرگل استقلال مقابل شاهین در بوشهر؟

بازی خوبی بود، استقلال هفته‌ها است روندی خوبی دارد و نتایج خوبی کسب کرده است. این می‌تواند نوید یک تیم خوب برای سال بعد باشد. ما جام حذفی را در پیش داریم و کاندیدای اصلی قهرمانی هستیم. لیگ را هم در جایگاه دومی به اتمام رساندیم. امیدوارم فرهاد مجیدی با اینکه خودش تیم را نبسته است بتواند با کسب قهرمانی در جام حذفی با کسب کارنامه خوب را به پایان برساند.

* عملکرد استقلال در لیگ نوزدهم؟

استقلال فرازونشیب‌های زیادی در لیگ داشت. شروع لیگ نتایج ضعیفی با استراماچونی کسب شد و بعد از گذشت هفته‌های اول تیم نتایج خوبی کسب کرد و به صدر جدول رسید. مشکلاتی برای استراماچونی پیش آمد و از تیم جدا شد و با آمدن فرهاد مجیدی در اوایل نتایج خوبی کسب نشد اما روند رو به رشدی آغاز شد و در آخر با نایب قهرمانی لیگ را  تمام کردند و کاندیدای اصلی قهرمانی در جام حذفی هستیم. فکر می‌کنم و این کارنامه خوبی برای مجیدی بود. او جوان است و عملکرد مناسبی داشته است. اگر بتواند اشتباهاتی که در قبل داشته تکرار نکند می‌تواند موفق باشد.

* جام حذفی و رویارویی استقلال با پرسپولیس؟

جام حذفی جام لحظه‌‌ها است. بازی استقلال و پرسپولیس ربطی به جدول و جام ندارد و هر دو می‌خواهند در این بازی پیروز شوند. استقلال تنها شانسی که می‌تواند داشته باشد با پیروی برابر پرسپولیس قهرمان شود و کارنامه خوبی برای خود به جا بگذارد. 

* عملکرد فرهاد مجیدی؟

مجیدی در زمان فوتبالش بازیکن مطرحی بوده است و در زمان مربیگریش عملکرد خوبی داشته و باید از او حمایت شود تا مربی‌های جوان به فوتبال‌مان تزریق شوند. ما نمی‌توانیم همیشه از مربی‌های پا به سن گذاشته استفاده کنیم. نباید به خاطر نتیجه نگرفتن در یکی دو بازی به فکر تعویض سرمربی باشیم. فرهاد مجیدی نهایت استفاده را از نبود تماشاگران کرد اگر تماشاگر در استادیوم ها بودند این احتمال وجود داشت که شغلش را از دست بدهد. فرهاد در این زمان پخته‌تر شده و تصمیمات بهتری را گرفته است.

* عملکرد دیاباته؟

دیاباته فرازونشیب‌های زیادی داشته است. هواداران از آقای گلی او خوشحال هستند اما او یک نیم‌فصل مصدوم بوده است و به خاطر شرایط کرونا وقتی بازگشت 7 کیلو اضافه وزن داشت. مدیران می‌توانند وقتی به خاطر پاس گل، پاداش دهند و به خاطر مرخصی هم او را تحت کنترل داشته باشند.

* صحبت پایانی؟

امیدوارم روند رو به رشد استقلال با پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی کامل شود و این بیماری از بین برود و مردم بتواند در ورزشگاه‌ها فوتبال را ببینند.

اخبار تیم فوتبال استقلال

                


مطالب مرتبط:

هفته سی ام لیگ برتر/ پایانی خوش سوار بر بال شاهین؛ شیخ آقای گل، باشو آقای پاس!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیروز قربانی: شانس برد استقلال در دربی جام حذفی بیشتر است؛ امیدوارم نبود دانشگر و باقری هیچ آسیبی به تیم وارد نکند

ج آگوست 21 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با بازی های که در هفته های اخیر از استقلال دیدم به نظرم شانس این تیم برای پیروزی در دربی بیشتر از تیم پرسپولیس خواهد بود.   به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلا...