ادعای وزارت ورزش درمورد تلاش برای جلوگیری از حذف استقلال

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال می بایست تا ۳۱ مارس بدهی‌های خارجی خود را می‌پرداخت و مدارک مربوط به پرداخت بدهی را در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بارگذاری می‌کرد که این کار را انجام نداد و اکنون که مدت‌ها از این تاریخ گذشته، باز هم این بدهی را پرداخت نکرده است.

حمید سجادی در این باره می‌گوید: از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌های خودمان استفاده خواهیم کرد تا استقلال در آسیا بماند. حق هواداران استقلال این است که مشکلات آن‌ها از سوی وزارت ورزش پیگیری و مرتفع شود. وظیفه ما جز این نیست و تا آن جایی که بتوانیم تلاش خواهیم کرد تا استقلال به حق خود برسد.

سوال مهم این‌جاست آیا تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان برای جلوگیری از حذف استقلال نتیجه خواهد داد؟ واقعیت این است کنفدراسیون فوتبال آسیا صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را به یک شرکت آلمانی واگذار کرده و این شرکت به منظور حرفه‌ای شدن باشگاه‌های آسیایی سال‌هاست ملاحظات را کنار گذاشته است و در دوره قبل تیم‌های استقلال، پرسپولیس و گل گهر را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کرد و به نظر می‌رسد این فصل هم مجوز حرفه‌ای تیم استقلال را تایید نخواهد کرد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۵ هفته نفسگیر و جذاب در انتظار لیگ ایران/ بازی‌های باقی مانده استقلال، پرسپولیس و سپاهان

ش آوریل 8 , 2023
به گزارش مشرق، در ۵ هفته مانده به پایان رقابتهای لیگ برتر سپاهان و استقلال هم امتیاز هستند و پرسپولیس تنها با یک امتیاز کمتر در رده سوم جدول رده بندی لیگ قرار گرفته است. همین موضوع باعث می‌شود تا ادامه لیگ برای این ۳ تیم مدعی سخت و برای فوتبال دوستان ج...