اختصاصی استقلال نیوز/ از نمک ناشناسی مدیران سرخ تا مطرح کردن حیله لوس و قدیمی آن ها!

صدری و گلمحمدی

تیم هوچیگر پایتخت همچون سالیان گذشته می گوید "نمی خواهند ما قهرمان شویم" اما نمی گویند چگونه قهرمان شدیم!

   

به گزارش استقلال نیوز، مثل پنج سال گذشته این بار صدای صدری درآمده که همان جمله لوس قدیمی را تکرار کنند که "می خواهند ما قهرمان نشویم!"بارها از این ترفند به کمک رسانه هایشان استفاده کردند و بعد از رسیدن به قهرمانی هم هیچ توضیحی ندادند که چطور حالا قهرمان شدید!

آقای صدری و گل محمدی اتفاقا معنای دقیق صحبت های شما، دلیلی بر این است که خودتان باور ندارید که قهرمانی در ایران در زمین چمن تعیین می شود! اما مشکلش برای شما آنجاست که در درجه نخست ۵ قهرمانی اخیر خود را زیر سوال می برید که میان هواداران سایر تیم ها به گلات فساد مشهور شده است.

اینکه با ناتوانی از بردن تیم پایین جدول هوادار در ورزشگاه آزادی وارد بازی قدیمی می شوید که البته در درجه اول، قهرمانی های خودتان را زیر سوال می برید، نشان می دهد که هوش لازم برای تصدی جایگاهی که هستید را ندارید و البته هواداران سرخ پوشان تهران مدت هاست که منتقد شما و یحیی هستند و این فرافکنی ها قابل درک هست.

همین کمک ۲۲ میلیاردی غیر قانونی با مساعدت وزیر ورزش کنونی اگر نبود، الان با عدم پرداخت مطالبات کالدرون، شاید در لیگی به غیر از لیگ برتر بازی می کردید و بهتر هست کمی قدرشناس بالادستی هایتان باشید!

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

رونوشت از دست مدیران استقلال برای خودنمایی؛ فرار از اخراج با حربه شو و نمایش!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عذرخواهی هافبک مغضوب استقلال از مجیدی

ج دسامبر 10 , 2021
به گزارش مشرق، بابک مرادی هافبک تیم فوتبال استقلال که به دلیل عدم تمکین از دستور فرهاد مجیدی از حضور در تمرینات منع شده بود، روز گذشته در جریان بازی با پیکان به رختکن استقلال رفت و بابت رفتارش از فرهاد مجیدی عذرخواهی کرد.مرادی درخواست کرد هر چه زودتر ب...