احمد موسوی هر روز منفورتر از دیروز..

سید احمد موسوی

مدافع راست تیم فوتبال استقلال(تاج)در لیست فروش این باشگاه قرار گرفت. 

 به گزارش استقلال نیوز، احمد موسوی فصل گذشته به عنوان یک دفاع راست و آلترناتیو کاپیتان غفوری به تیم فوتبال استقلال(تاج) پیوست اما به هیچ عنوان در حد و اندازه‌های استقلال بزرگ نبود.

شاید بتوان به او حق داد که از اعلام عدم نیاز کادرفنی در این برهه از فصل ناراحت باشد اما این بازی‌های بچگانه بیشتر به جای اینکه به سود او تمام شود به ضرر او است‌.

موسوی اگر ۱۰ فصل دیگر هم برای استقلال بازی کند باز هم بیشتر از یک بازیکن معمولی و متوسط رو به پایین نخواهد بود اما می‌توانست با تعامل و همکاری با کادرفنی و مدیریت باشگاه و جدایی مسالمت‌آمیز، خاطره‌ای خوش از خود نزد هواداران بر جا بگذارد اما متاسفانه این بازی‌های مضحک موجب شد او روز به روز منفور و منفورتر شود.

امیدواریم بزودی مشکل جدایی موسوی از استقلال حل شود و او تیم جدید خود را معرفی کند تا کادرفنی بتواند از رودی ژستد هم در ترکیب تیم استفاده کند. 

مطالب مرتبط:

مرادی و موسوی آن چیزی که می‌خواستیم نبودند!  

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معینی: شانس بزرگ مجیدی بوده که با آجورلو کار می‌کند

چ نوامبر 3 , 2021
به گزارش مشرق، مسعود معینی درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل تراکتور و کسب سومین برد پیاپی این تیم در فصل جاری، اظهار داشت: استقلال با وجود اینکه هنوز هماهنگی لازم را ندارد و چند بازیکن شاخص خود را از دست داده، اما فصل را خوب شروع کرده اس...