احمد مددی: فراز کمالوند در لیست دستیاران مجیدی است؛ اولین خواسته مجیدی بازگشت میلیچ است

احمد مددی

مدیرعامل باشگاه استقلال (تاج) گفت: فرهاد مجیدی در اولین خواسته خود خواهان بازگشت هروویه میلیچ شد که به فکر تامین منابع هستیم.

به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) بعد از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی آبی پوشان در جمع خبرنگاران حضور یافت، متن این صحبت ها را در ادامه می خوانید:

2-3 روز سخت را گذراندیم و بعد از 3 دور مذاکره کار تمام شده و از این لحظه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال خواهد بود.

قرارداد او 2.5 ساله است و هیچ شرطی ندارد. مجیدی یکی از سرمربیان محبوب استقلال است اما در جلسه به من گفت تمام تلاشم را برای موفقیت استقلال انجام می‌دهم.

من از آقای سراجی خواهش کردم پیروز قربانی را به به تیم ما منتقل کنند و او هم قول مساعد داد یکی دو نفر دیگر در کادر فنی هستند که باید با آنها نهایی شود. فراز کمالوند هم در لیست  مجیدی است ولی قرار است امشب لیست نهایی را به من ارائه بدهد.

من روز گذشته هم اعلام کردم، 3-4 گزینه داشتیم ولی در نهایت در نشست دیشب هیات مدیره استقلال قرار شد با مجیدی مذاکره کنم و خدا را شکر که به نتیجه رسید.

اگر من با باشگاه گل‌گهر مذاکره کردم در یک فضای کاملا حرفه‌ای با مدیرعامل این باشگاه صحبت کردم و اعلام کردم خواستار جذب قلعه‌نویی هستیم. او از من خواست نامه رسمی بزنم و من هم این کار را کردم. اصول حرفه‌ای این است که وقتی یک سرمربی در عقد قرارداد با یک باشگاه است باید با باشگاهش وارد مذاکره شویم.فکر نمی‌کنم کار اشتباه و خطایی کرده باشم.

زمین نفت تهرانسر زیر کشت رفته ولی یک روز با رعایت پروتکل شما را دعوت می‌کنم تا ببینید چه زمین خوب و استانداردی است.

یکی از خواسته های فرهاد مجیدی بازگشت میلیچ است و قرار شد ابتدا تامین منابع مالی شود و او به تهران برگردد.

ما در هر پستی در تیممان 2 بازیکن خوب داریم و خوشبختانه مجیدی کاملا به این موضوع اشراف دارد.

سرمربی تیم هنوز لیستی به من نداده و در مورد شایعه جدایی دانشگر هم اصلا چیزی مطرح نبود

قائدی پسر استقلال است و او در تیم ما می‌ماند.البته او به کمیته انضباطی دعوت شده و توضیحات خود را در مورد مسائل مختلف ارائه می‌کند.

مظاهری هم دروازه‌بان تیم ما است و در تیم ما می‌ماند.

رابط هم در تیم ما ماندنی است.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

فرهاد مجیدی برای عقد قرارداد وارد باشگاه استقلال شد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعلام برنامه هفته‌های هجدهم، نوزدهم و بیستم لیگ برتر فوتبال

چ مارس 3 , 2021
به گزارش مشرق، برنامه مسابقات هفته‌های هجدهم تا بیستم لیگ برتر به شرح زیر است: هفته هجدهم: گرامیداشت ولادت با سعادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) و روز پاسدار و جانباز چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ ماشین‌سازی تبریز- استقلال – ساعت ۱۶-  ورزشگاه...