احمد سعادتمند: با شایعه استعفایم انگیزه ام دوبرابر شد؛ این حواشی فقط وقت من را می‌گیرند

سعادتمند

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت: به هیچ وجه تصمیم به استعفا ندارم و بلکه با چنین شایعات انگیزه من برای مدیریت باشگاه استقلال چندین برابر شد.  

به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با میزان نسبت به شایعات مطرح شده مبنی بر استعفا از مدیریت باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

در ادامه صحبت های سعادتمند در این خصوص را می خوانید:

* نمی‌دانم از کدام استعفا حرف می‌زنند

اینکه گفته می شود من تصمیم گرفته ام از مدیریت باشگاه استقلال استعفا دهم باید بگویم که بیان کردن چنین شایعاتی برایم عجیب است. نمی‌دانم از کدام استعفا حرف می‌زنند.

*  با شایعه استعفایم انگیزه ام دوبرابر شد

به هر شکل برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کرد و اگر رسیدن به موفقیت آسان بود، همه موفق بودند. من با انگیزه‌تر از قبل کارم را ادامه می‌دهم و به نوعی انگیزه‌ام دوبرابر شده است.

* این دست شایعات فقط وقت من را می‌گیرند

این روز‌ها سخت به دنبال رتق و فتق امور مربوط به باشگاه هستم و امیدوارم در نهایت هواداران بزرگ استقلال شاد باشند و بتوانیم تیم و باشگاهی به معنای واقعی و در خور نام هواداران بسازیم. به چنین شایعات و حواشی توجه نمی‌کنم، چون این دست شایعات فقط وقت من را می‌گیرند.

به گزارش استقلال نیوز، طی روزهای گذشته جریانی در بعضی از خبرگزاری های دولتی برای برکناری احمد سعادتمند فعال بوده و تمام تلاش خود را برای حذف این مهره از باشگاه استقلال به کار گرفته است.

بحث و حاشیه حقوق ماهانه 15 میلیونی سعادتمند و حواشی ایجاد شده پیرامون آن نشان داد در درون باشگاه استقلال عده ای با این جریان همراه هستند و از کوچک ترین ابزار برای حذف سعادتمند استفاده خواهند کرد.

این جنگ درونی و اتحاد رسانه های همیشه دشمن استقلال نشان از درستی راه احمد سعادتمند است و رسانه مردمی و هواداری استقلال نیوز تا زمانی که مسیر مدیریت سعادتمند همچون مدیران گذشته به ضرر استقلال و هوادارانش نباشد از ایشان حمایت خواهد کرد.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

اسماعیل خلیل زاده: عده ای می خواهند با آبروی سعادتمند بازی کنند؛ مدیرعامل حقش است که حقوق بگیرد

احمد سعادتمند: قرار نیست دیاباته از استقلال جدا شود/ آقای مدیرعامل به جای زدن حرف مفت و وعده دادن، لطفا عمل کن!

گل بود به سبزه نیز آراسته شد/ پروژه فراری دادن بازیکنان استقلال دوباره کلید خورد؛ دیاباته در یکقدمی فسخ قرارداد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برخی مدیران از آوردن بازیکن خارجی‌ نفع مالی می‌برند

ش مه 9 , 2020
به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره ادامه یافتن لیگ نوزدهم گفت: این کار خوب سازمان لیگ و متولیان لیگ برتر بود زیرا با ادامه پیدا کردن بازی‌ها تکلیف قهرمان و سقوط‌کننده مشخص می‌شود و دیگر حرف و حدیثی در قهرمانی پرسپولیس به وج...