احمد سعادتمند: استقلال شانس قهرمانی دارد؛ دوستان من باعث صدور مجوز پاتوسی شدند

احمد سعادتمند

رئیس جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تلاش دوستان من در باشگاه استقلال باعث شد که مجوز پاتوسی صادر شود تا هواداران امروز از بازی این بازیکن لذت ببرند!

 به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند رئیس هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان درباره پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن از هفته هفدهم لیگ برترصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن

کسب نتایج خوب با تلاش کادرفنی و بازیکنان بوده و همچنین زحماتی که مدیران باشگاه کشیده‌اند هم بی‌تاثیر نبوده است. از هواداران ممنونیم که همچنان از ما حمایت می‌کنند.

* شانس استقلال برای قهرمانی

استقلال نام بزرگی است و همیشه باید بزرگی کند. مطمئنا با حمایت هواداران این تیم بزرگ می‌ماند و قطعا شانس قهرمانی هم دارد. من همیشه در هر جایی که کار کرده‌ام امیدوار بودم و این بار هم به موفقیت استقلال امیدوارم. فکر می‌کنم بازیکنان ما روز به روز بهتر خواهند شد و پرقدرت به جنگ بازی‌های سخت بعدی می‌رویم.

* حضور در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا

هما واقعا در گروه سختی قرار گرفتیم، ولی شک ندارم بچه‌ها با تمام قوا به میدان می‌روند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان تا دندان مسلح هستند، ولی ما هم تیم یکدستی داریم و برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

* درخشش پاتوسی در ترکیب استقلال

ظاهرا که این بازیکن توانسته خیلی زود خود را با تیم هماهنگ کند و همه دیدند که نمایش درخشانی داشت. تلاش‌های دوستان من در باشگاه برای گرفتن مجوز بازی این بازیکن بی‌دلیل نبود و خداراشکر که این زحمات نتیجه داد و امروز هواداران از بازی این بازیکن لذت می برند.

* اختلاف درون باشگاه استقلال

اینکه گفته می شود بین ما و شفر اختلاف است اصلا چنین چیزی نیست و ما یک خانواده هستیم. فقط از موفقیت تیم خوشحالیم و همه پشت شفر هستند. ما تیم مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم و مشکلی هم وجود ندارد.

اخبار رسمی استقلال


 مطالب مرتبط:

احمد سعادتمند: هیچ علاقه ای به مصاحبه ندارم؛ چاپلوسی نمی کنم اما وزیر ورزش پدر ورزش ایران است!!

احمد سعادتمند: به قهرمانی استقلال نیز خیلی امیدوارم؛ در خصوص پاتوسی از فتحی سوال کنید

افرادی که برای معروفیت و عشق مصاحبه انتخاب می شوند/ احمد سعادتمند: در هیأت مدیره عضو غیرموظف هستم!

نمی دانیم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را / احمد سعادتمند: 50 سال است استقلالی هستم!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

و این دروازه ای که همچنان بسته مانده است

د فوریه 25 , 2019
 رکورد جالبی که سید مهدی رحمتی کاپیتان آبی ...