اتفاقات عجیبی برای استقلال رخ داد/ عملکرد نقل و انتقالات خوب نبود

به گزارش مشرق، علی‌رضا اکبرپور در گفت‌وگویی اظهار داشت: در حالی لیگ برتر چند روز دیگر استارت خواهد خورد که به نظر می‌رسد آبی‌ها هنوز برای این رقابت‌ها به آمادگی کامل نرسیده‌اند. استقلال دیر شروع کرد، با مشکلات و چالش‌های زیادی همراه بود و چند روز نیز تمرینات به دلیل اعتصاب بازیکنان تعطیل شد.

وی افزود: استقلال در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی را از خود بر جای نگذاشت. اگر به فهرست ورودی‌ها و خروجی‌های این تیم نگاه کنیم متوجه این حقیقت خواهیم شد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: یکی از ارکان موفقیت در فصل تمرینات پیش از شروع فصل است. استقلال نتوانست اردوی خوبی داشته باشد، مربی بدنساز نداشت و در نهایت اتفاقاتی در هفته‌های اخیر رخ داد که عجیب بود.

اکبرپور تصریح کرد: هواداران همواره از استقلال انتظار موفقیت دارند، آنها توقع دارند این تیم بتواند در مسابقات مدعی باشد و جام را برای آنها به ارمغان آورد. در این فصل نیز تنها چیزی که هواداران از تیم محبوبشان انتظار دارند، قهرمانی است.

وی تاکید کرد: استقلال در اولین گام خود به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت. بازی در گرمای آبادان سخت است، اما دیدار اول برای آبی‌پوشان از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود و امیدوارم لیگ با پیروزی آغاز شود.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو است، این حاشیه‌ها به استقلال ضرر خواهد زد و اگر این تیم به دنبال موفقیت است باید از حواشی دوری کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آخرین فرصت ثبت قرارداد بازیکنان جدید

پ آگوست 3 , 2023
به گزارش مشرق، فرشید طاهری مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت و گو با سایت سازمان لیگ اظهار داشت: با توجه به اینکه ثبت قراردادهای جدید بازیکنان در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و صدور کارت نیاز به بررسی دارد لذا حداکثر مهلت تحویل مدارک و ثبت قراردادهای بازیکنان جدی...