اتفاقاتی که انگیزه استقلال را زیاد کرده است

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور اظهار داشت: استقلال در چند هفته اخیر به بهترین شرایط خود رسیده است، نتایج این تیم حکایت از آن دارد که آبی‌پوشان به خودباوری و همدلی رسیده‌اند.

وی افزود: عملکرد استقلال نشان می‌دهد این تیم شایسته قهرمانی در لیگ برتر است و می‌تواند همچون فصل گذشته عنوان قهرمانی را کسب کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: محرومیت ساپینتو یک اتفاق تلخ برای فوتبال ایران است، متاسفانه برخی‌ها در فوتبال منتظر این هستند تا او کوچک‌ترین واکنشی نشان داده و بعد او را محروم کنند.

اکبرپور تصریح کرد: پرسش من این است که مربیان دیگر که باعث تحریک افراد می‌شوند چرا آنها محروم نمی‌شوند؟ آنچه برای من و دیگر استقلالی‌ها جالب است این می‌باشد که همه در فوتبال ایران به زبان پرتغالی آشنا هستند!

وی تاکید کرد: استقلال در جام حذفی دیدار خوبی را مقابل ملوان تحت برگزار کرد و با پیروزی به دور بعد راه پیدا کرد.

بازیکن اسبق استقلال گفت: به طور حتم انگیزه ساپینتو و تمام بازیکنان استقلال بعد از پیروزی مقابل ملوان و با توجه به اتفاقات اخیر برای پیروزی و رفتن به مرحله بعدی بازی‌ها زیاد است و آنها با تمام توان به زمین خواهند رفت تا به هدف خود دست پیدا کنند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بمب پولی AFC برای باشگاه‌ها در آسیا/ پاداش ۶۵۰ میلیاردی در انتظار سرخابی‌ها!

چ فوریه 22 , 2023
به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا دو ماه پیش فرمت جدید مسابقات در سطح باشگاه فوتبال قاره کهن را تغییرات گسترده داد. طبق اعلام AFC فرمت جدید مسابقات باشگاهی فوتبال آسیا از سال ۲۰۲۴-۲۰۲۵ در ۳ سطح متفاوت با حضور ۷۶ باشگاه برگزار خواهد شد. ۳ تورنم...