آمانوف به زمان نیاز دارد

به گزارش مشرق، داوود حقی در مورد دیدار امروز جمعه استقلال برابر تراکتور تبریز گفت: بازی استقلال و تراکتور همیشه برای طرفداران دو تیم جذاب بوده است. بازی‌های پربرخورد و بعضی اوقات پرگل که باعث شده هواداران از دیدن این بازی لذت ببرند. اگر چه تراکتور در این فصل همانند گذشته نیست و نتوانسته صلابت خود را حفظ کند اما اسم تیم بزرگ است و جدال آنها با استقلال حتی در سخت‌ترین شرایط هم دیدنی خواهد بود.

هافبک پیشین استقلال تصریح کرد: امسال تراکتور بیشتر بازیکنانش جوان و کم تجربه هستند و یکی از دلایلی که نتوانسته به بالای جدول راه پیدا کند همین مسئله است و من مطمئنم آنها مقابل استقلال با تمام قوا و انگیزه به میدان خواهند آمد تا بتوانند از آبی پوشان امتیاز بگیرند.

وی در مورد شرایط این روزهای استقلال اظهار کرد: استقلال توانست در یک بازی پرانتقاد مقابل ذوب آهن به یک برد حساس دست پیدا کند. این تیم با پایان نیم فصل و درگیر شدن بازیکنانش به ویروس کرونا هنوز نتوانسته هماهنگی دور رفت را داشته باشد و در سه بازی گذشته تنها به پیروزی رسیده است.

بیشتر بخوانید:

غیبت یک بازیکن استقلال در سفر به تبریز

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که برخی‌ها انتقاد می‌کنند که استقلال زیبا بازی نمی‌کند گفت: به تیم‌هایی که تنها زیبا بازی می‌کنند امتیاز نمی‌دهند. استقلال توانسته بدون اینکه زیبا بازی کند حریفان را شکست داده و صدرنشین باشد و هواداران هم راضی هستند تا استقلال با همین روند پیش رفته و به قهرمانی برسد. البته این پیروزی‌ها می‌تواند با زیبا بازی کردن جذاب‌تر هم بشود و باید امیدوار بود که شاهد بازی‌های زیبا توأم با پیروزی از دیدار برابر تراکتور باشند.

وی در مورد عملکرد صالح حردانی و آمانوف دو بازیکن جدید در استقلال افزود: حردانی یک بازیکن شناخته شده است. او در فولاد هم بازی‌های خوبی از خود به نمایش می‌گذاشت و مطمئناً هر چه از زمان حضورش در استقلال بگذرد بهتر هم خواهد شد. آمانوف هم نشان داد که می‌تواند بهتر از این باشد. باید به او زمان داد و در کنار دیگر بازیکنان به هماهنگی کامل دست پیدا کند.

حقی در مورد بیانیه‌هایی که دو باشگاه ذوب آهن و استقلال بعد از بازی علیه یکدیگر صادر کردند گفت: یک سوال و یک جواب شروع این اتفاق بود. شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که این سوال و جواب باعث شود دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران این چنین برای یکدیگر بیانیه صادر کنند. اعتقاد دارم دو باشگاه باید صبور باشند و برای هر چیزی واکنش نشان دهند. مجیدی هم باید توجه داشته باشد که تیمش در حال حاضر، صدرنشین جدول است و خیلی‌ها دوست دارند آنها را به زیر بکشند. بنابراین باید تنها تمرکزش بر روی موفقیت تیمش باشد تا روند صدرنشینی خود را تا پایان فصل و بالا بردن جام ادامه دهد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رکوردشکنی مجیدی در حضور فرگوسن‌های وطنی

ج فوریه 18 , 2022
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران روز دوشنبه در هفته هفدهم لیگ برتر برابر ذوب‌آهن اصفهان به برتری رسید تا با کسب ۴۱ امتیاز در صدر جدول لیگ بیست و یکم قرار گیرد. فرهاد مجیدی با این برد به نخستین مربی در استقلال و لیگ برتر تبدیل شد که پیش از انج...