آمار عجیب استقلال استراماچونی

به گزارش مشرق، 5 بازی و 3 امتیاز، کارنامه ضعیفی برای استقلال محسوب می‌شود. به خصوص که آن‌ها سه بار، با گل‌های پس از دقیقه 90 امتیاز از دست دادند. بازی با ماشین سازی یک امتیاز و بازی با فولاد و ذوب آهن، 2 امتیاز استقلال در وقت‌های تلف شده از دست رفت. مجموعا 5 امتیاز، که می‌توانست آن‌ها را تا رده ششم جدول بالا ببرد.

بیشتر بخوانید:

گل ذوب آهن آفساید بود؟

مشکل بزرگتر استقلال اما، ناکامی این تیم در حفظ پیروزی است. استقلال بدون برد، در این 5 هفته 4 بار فرصت پیروزی را داشته و از حریفانش جلو افتاده و هر بار، نتوانسته برتری را حفظ کند. بازی با فولاد و نفت مسجد سلیمان، استقلال زننده گل اول بازی بود اما در نهایت، با مساوی زمین را ترک کرد. بازی امروز با ذوب آهن، آن‌ها دو بار از حریف‌شان جلو افتادند و هر دو بار، برد را از دست دادند. برای درک اهمیت این مشکل، می‌توان آمار آن‌ها را می‌توان با پرسپولیس کالدرون یا تراکتور دنیزلی مقایسه کرد. پرسپولیس و تراکتورسازی، سه بار از حریفان‌شان جلو افتاده‌اند و هر سه بازی هم توانسته‌اند با پیروزی از زمین خارج شوند.

استقلال در طرف مقابل، هیچوقت نتوانسته از شکست فرار کند. آن‌ها دو بار مقابل ماشین‌سازی و پرسپولیس، عقب افتادند و هر دو بار، آن‌قدر دیر این اتفاق افتاد که فرصتی برای بازگشت نباشد. برنگشتن به هیچ بازی بعد از عقب افتادن و حفظ نکردن هر 4 فرصت پیروزی، باعث شده استقلال با استراما، شروعی سخت را در لیگ برتر تجربه کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امیرحسین فتحی: نمی دانم چرا رای سوپرجام اعلام نمی شود؛ اعتراض به داوری فایده ای ندارد!

ج سپتامبر 27 , 2019
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: روز شنبه از تیم داوری بازی با ذوب‌آهن هم شکایت خواهم کرد، اگر چه این همه شکایت و اعتراض کردیم ولی مگر فایده ای داشته است؟     به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان ...