آمار جالب استقلال در خط دفاع

به گزارش مشرق، یکی از نکات بسیار مهمی که در پیروزی های اخیر استقلال نقش مهمی ایفا می کند، استحکام بسیار بالایی خط دفاعی این تیم و گل نخوردن آبی‌پوشان در عرصه پیکار های لیگ برتر است.

استقلال اسفند ماه پارسال در دقیقه ۲۴ بازی با گل گهر، دروازه اش باز شد اما آن بازی را در نهایت با پیروزی دو بر یک به سود خود تمام کرد. از آن دقیقه به بعد مردان خط دفاعی آبی‌پوشان به بازیکنان حریفان اجازه ندادند دروازه آنها را باز کند و جدا از بازی با گل گهر در مسابقه با فولاد، ذوب آهن و آلومینیوم نیز دروازه خود را بسته نگاه داشتند.

حالا استقلالی‌ها در حالی به مصاف هوادار خواهند رفت که ۳۳۶ دقیقه است هیچ تیمی موفق به گشودن دروازه آنها نشده و اگر این روند در هفته آینده نیز تداوم پیدا کند، شانس آبی‌پوشان برای پیروزی مقابل شاگردان ساکت الهامی به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا خواهد کرد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کسر امتیاز و سقوط استقلال چگونه فعال می‌شود؟

ی آوریل 9 , 2023
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱، امیدوار بود با انجام هماهنگی‌ها و مساعدت‌های لازم، در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۲ منابع مالی برای پرداخت بدهی استراماچونی و همچنین پادوانی تامین شود اما این اتفاق حتی تا روز یازدهم فروردین نیفتاد ...