آلمیدا: اسیر تاکتیک استقلال نشدیم

به گزارش مشرق، سپاهان امروز (سه شنبه) در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر از استقلال شکست خورد. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان به دلیل محرومیت این دیدار را از دست داده بود و به همین دلیل هوگو آلمیدا دستیار مورایس در نشست خبری پس از بازی حضور پیدا کرد. هوگو آلمیدا، مربی سپاهان در نشست خبری پس از شکست سپاهان مقابل استقلال، گفت: امروز یک باخت برای ما بود. خوب بازی کردیم و شانس هم داشتیم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. به این تیم افتخار می‌کنم چرا که تا آخر جنگیدیم. تازه نیم فصل شروع شده و باید نتایج خوبی را در بازی‌های بعدی کسب کنیم.

مریی سپاهان‌ درباره اینکه تیمش اسیر تاکتیک استقلال شد، خاطرنشان کرد: نه. می‌دانید استقلال یک تیم تدافعی است ولی ما توانستیم موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد کنیم اما در آخر شکست خوردیم. بیشترین اهمیت من به تیم خوبمان است. خوب بازی کردیم اما متاسفانه در آخر یک بر صفر شکست خوردیم.

او درباره دلایل شکست تیم سپاهان و اینکه چه اتفاقی در این تیم افتاده است، گفت: هیج اتفاقی در داخل تیم نیفتاده است. همه می‌دانند در ۲ ماه گذشته چه اتفاقانی برای تیم ما رخ داد. خیلی ساده نیست این اتفاقات را از ذهن بازیکنان بیرون کنیم. تا بازی مقابل آلومینیوم این اتفاقات نیفتاده بود و ما خیلی خوب بودیم اما اتفاقات خارج از زمین برای تیم رخ داد. قطعا برمیگردیم و تا آخر فصل می‌جنگیم. فکر نمی‌کنم نیازی باشد بگویم چه اتفاقاتی برای تیم افتاده چرا که همه می‌دانند.
آلمیدا درباره توجه این باشگاه به آکادمی خود و جذب بازیکنان مستعد، گفت: سپاهان آکادمی خیلی خوبی دارد و بازیکنان خوبی نیز در تیم‌های پایه دارد. از فروش آن‌ها درآمد خوبی برای باشگاه کسب می‌شود و ما این روند را ادامه می‌دهیم. امروز نیز عباس حبیبی از تیم زیر هفده سال باشگاه در تیم ما حضور داشت.

وی درباره غیبت مورایس بر روی نیکمت تیم گفت: او رییس و رهبر تیم است. ما در طول هفته کارمان را انجام دادیم و هر بازیکنی ماموریت خود را داشت اما وقتی رهبر بر روی نیکمت تیم نباشد، تاثیر خود را دارد. من سعی کردم به خوبی وظایفم را انجام دهم.

وی در پایان گفت: از هواداران سپاهان که مسیر زیادی طی کردند و در این هوای سرد به تهران آمدند، تشکر می کنم. متاسفم که نتوانستیم خوشحالشان کنیم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تصمیم نهایی مهدی قایدی برای بازگشت به استقلال

چ فوریه 28 , 2024
سرویس ورزش مشرق - با مروری به هر صفحه ترانسفر مارکت مهدی قایدی مشخص می‌شود این بازیکن ۲ میلیون یورویی این روزها در باشگاه اتحاد کلبا امارات از شرایط خوب و رو به رشدی برخوردار بوده و در حال حاضر با آمار خوب ۶ گل زده و ارسال یک پاس گل در این تیم نظر مساع...