آقای خطیر! عوض قهرمانی وعده چهاردهمی می‌دهید؟

به گزارش‌ مشرق، اکبر کارگر جم، بازیکن قدیمی استقلال درباره صحبت‌های تازه مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: اینکه مدیرعامل باشگاه در کانال رسمی باشگاه می‌گوید من به مقام چهاردهمی با نکونام هم راضی‌ام و از او حمایت می‌کنم خیلی خوب است. باز هم جای شکرش باقی است که آقای خطیر نگفته به سقوط به دسته پایین‌تر راضی است!

وی افزود: شرایط در باشگاه استقلال به گونه‌ای شده که حالا مدیر باشگاه به جای وعده قهرمانی وعده مکان چهاردهم جدولی را می‌دهد! جایی که فقط یک تار مو با سقوط فاصله دارد.

بازیکن قدیمی استقلال ادامه داد: خیلی خوب است استقلال مدیری داشته باشد که اهل قانون باشد، قانون را رعایت کند و نخواهد روی آن پا بگذارد اما زمانی که رقبا چنین شرایطی را رعایت نمی‌کنند چطور می‌توان با این وضعیت در این چرخ رقابت با دیگران جنگید؟ چطور می‌توان در فوتبال حرفه‌ای بدون پول کار کرد؟ همه دوست دارند به اندازه پول بدهند اما وقتی دیگران رعایت نمی‌کنند مشکل باید از بالا حل شود.

کارگر جم تاکید کرد: وقتی متولی امر و آنها که رُکن اصلی فوتبال هستند کاری به کار کسی ندارند و اجازه می‌دهند هر کسی کار خودش را انجام بدهد انتظاری غیر از این هم وجود نخواهد داشت. در چنین شرایطی تنها قوانین بازدارنده است که می‌تواند جلوی تخلف را بگیرد که آنها را هم فقط داریم ولی کو ارادۀ اجرا؟

بیشتر بخوانید:

خطیر: استقلال رویایی ساختنی است نه خریدنی/ چهاردهم شویم هم از نکونام حمایت می کنم/ من مرد قانونم و سقف را رعایت می کنم

وی تصریح کرد: اما واقعاً آیا در فوتبال حرفه‌ای باید بحث سقف قرارداد وجود داشته باشد؟ به طور کلی فوتبال حرفه‌ای، یعنی فوتبالِ پولی! جایی که پول باشد همه چیز حرفه‌ای انجام می‌شود. از امکانات اولیه مثل زمین بگیرید تا آخرش. فوتبال با وعده و وعید حرفه‌ای نمی‌شود. بازیکنان استقلال می‌گویند ما ۷ ماه است پولی دریافت نکرده‌ایم...! این که نشد فوتبال حرفه‌ای. حالا شما از برنامه سه ساله حرف می‌زنید!

فوتبالیست قدیمی استقلال اضافه کرد: خیلی خوب است که ما از سرمربی تیم با برنامه سه ساله حمایت کنیم اما آیا خود مدیر باشگاه استقلال مطمئن است که تا سه ماه دیگر روی این صندلی نشسته است؟ در فوتبالی که مدیرعامل تیم قهرمان، ساعت ۱۱ شب برکنار می‌شود و یک شبه جایش را به فتح الله زاده می‌دهد چه کسی می‌تواند ضمانت بدهد که مدیر فعلی باشگاه استقلال تا ۳ سال آینده در این باشگاه حضور داشته باشد؟

کارگرجم اضافه کرد: ما از خدایمان است که چنین اتفاقی رخ بدهد اما یک نمونه مثال بزنید تا بگوییم حرفتان درست است. آن هم در باشگاهی که تقریباً هر ۴ سال یک بار با تغییر در دولت‌ها وزرای تازه وارد تصمیمات جدیدی برای باشگاه استقلال می‌گیرند.

وی در پایان تاکید کرد: خدا به داد استقلال و هوادارانش برسد. با این شرایط اوضاع تیم استقلال به هیچ وجه رو به اتفاقات خوبی نمی‌رود. تنها چیزی که می‌تواند باعث دلخوشی این مردم در چنین شرایط بد اقتصادی باشد همین تیم است که آن نیز حالا دیگر تمریناتش هم تعطیل شده! خدا به داد این مردم و هواداران برسد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمله به شاگردان نکونام؛ با ماشین‌های لوکس مشکل مالی دارید؟

چ جولای 26 , 2023
به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی در خصوص شرایط غیرمنتظره استقلال پیش از شروع فصل جدید رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران اظهار داشت: باشگاه استقلال درگیر مشکلات عدیده مالی است و این موضوع را همه مردم متوجه شدند. جواد نکونام هم با آگاهی از این مشکلات پذیرفته س...