آقای خطیر این گوی و این میدان / با حفظ قایدی و محبی و جذب ستاره ها خودی نشان بده

علی خطیر

علی خطیر گزینه سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال(تاج) نقش خطیری در فصل نقل و انتقالات دارد.

       

به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر دیشب در شرایطی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال(تاج) انتخاب شد که آبی پوشان شرایط خوبی در فصل نقل و انتقالات ندارند.

استقلال بر خلاف دیگر تیم تحت نظارت وزارت ورزش که قرارداد تمامی بازیکنان مدنظر سرمربی تمدید شده و بازیکنان جدید یکی یکی با قراردادهای نجومی جذب شدند، در فصل نقل و انتقالات بسیار ضعیف عمل کرده و شرایط بسیار بدی دارد.

از این رو کم ترین خواسته هواداران استقلال از علی خطیر تمدید قرارداد مهدی قایدی یا محمد محبی است تا به نوعی شاکله هجومی تیم حفظ شود که امیدواریم علی خطیر با حفظ این یکی از این دو بازیکن یا هر دو آن ها خدمتی بزرگ و به یاد ماندنی در حق استقلال و هوادارانش انجام دهد.

دیگر مطالبه هواداران از سرپرست مدیرعاملی جدید خود جذب هافبک های ملی پوش نظیر سعید عزت الهی و یاسین سلمانی برای تقویت خط میانی، به خدمت گرفتن بازیکنانی چون سید مجید حسینی، محمد نادری و.. در دفاع و یک مهاجم گلزن و زهردار برای خط حمله است.

امیدواریم علی خطیر فارق از تمامی اختلاف نظرهایی که در مورد او وجود دارد در سمت جدید خود موفق باشد چون موفقیت او موفقیت مجموعه استقلال است.

بدیهی است استقلال نیوز هم در این برهه از فصل و برای اتحاد بیشتر هواداران و سربلندی استقلال از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

رسمی/ علی خطیر سرپرست مدیرعاملی استقلال شد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمد محبی در مسکو دیده شد؛ ستاره بوشهری استقلال را جدا شده بدانید!

ی جولای 9 , 2023
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال(تاج) در آستانه انتقال به لیگ روسیه قرار دارد. به گزارش استقلال نیوز، پس از انفعال مدیریت باشگاه استقلال(تاج) در مذاکره با سانتاکلارا برای قطعی کردن قرارداد محمد محبی، این بازیکن امروز در فرودگاه مسکو دیده شد. طب...