آقای آجورلو این بار نوبت به برخورد قانونی با حاشیه سازان بی‌هویت در فضای مجازی رسیده است

مصطفی آجورلو

مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) باید یک بار برای همیشه مقابل حاشیه‌سازان بی‌هویت در فضای مجازی بایستد و با آن‌ها به صورت قانونی برخورد کند.

به گزارش استقلال نیوز، بارها به مدیران مختلف باشگاه استقلال(تاج) هشدار دادیم تا جلوی کانال های شیادی که با شایعه پراکنی و ایجاد حاشیه، کسب روزی کثیف می کنند، بایستد، ولی برخی از آن مدیران گاهی با این مجموعه ها برای حاشیه سازی همکاری هم کردند و بقیه هم در عمل سکوت می کردند. اوج حرمت شکنی و وقاحت امروزِ مجموعه بی هویت "توتال" نشانه این اغماض ها در برخورد با حاشیه سازان بود.

جناب آقای آجورلو، وظیفه فوری شما برخورد با این لانه سمی ایجاد حاشیه علیه خانواده استقلال(تاج) است و فورا این مجرمین که جرات معرفی هویت خود را ندارند، پای میز محاکمه بکشانید و عوامل گذشته که با این افراد همکاری داشتند را معرفی کنید، هر چند که تعریف کردن های دشمنی مثل "توتال" از برخی اشخاص که آسیب های فراوانی به باشگاه زده اند و برخی سابقه واضح حمایت از پرسپولیس هم دارند، خود بزرگترین سرنخ این ماجراست.

سناریوی مضحک توتالی ها که قاتل پرسپولیس و کابوس آن ها(فرهاد مجیدی) را پرسپولیسی و مدیران ناتوان گذشته و دشمنان قسم خورده استقلال(تاج) را دلسوز استقلال نشان می دهد، خود نشان دهنده عمق عناد این مجموعه است که روزی صحنه گردان نمایشی دروغینی مانند بازگشت دروغین استراماچونی بود و متاسفانه به کمک مدیران شیاد، کم تحملی کادرفنی و سکوت بخش عمده هواداری ضربه خود را در جهت بی ثباتی باشگاه زد. 

جناب آجورلو سکوت گذشتگان را با اقدام قاطع برخورد با حاشیه سازان جبران کنید.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز


مطالب مرتبط:

کمیته پزشکی ورزشی باشگاه استقلال معارفه شد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جاودانی: برای پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر در حال استعلام هستیم

س دسامبر 7 , 2021
به گزارش مشرق،‌ رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت شکایت باشگاه‌های استقلال، سپاهان و پیکان از باشگاه گل‌گهر به دلیل استفاده این باشگاه از یک بازیکن گابنی اظهار داشت: همانطور که می‌دانید ما نمی‌توانیم درباره وضعیت پرونده ص...