آشفتگی دفاعی استقلال +عکس

به گزارش مشرق، استقلال برای دومین هفته متوالی در لحظات پایانی مسابقه گل خورد. به نظر می‌رسد حواشی این باشگاه روی تمرکز بازیکن‌ها هم تاثیر گذاشته و تمرکز کافی در مسابقات ندارند. در این مسابقه شاگردان استراماچونی در یارگیری بازیکنان حریف اشتباه کردند و در ثانیه پایانی گل خوردند.

در تصویر زیر مشخص است که 5 بازیکن فولاد در نزدیکی دروازه استقلال حضور دارند. در حالی که فقط 4 استقلالی برای کنترل آن‌ها به دروازه نزدیک شده‌اند. در این لحظه فقط سیاوش یزدانی و عارف غلامی متعهد ظاهر شدند و شیمبا و نامداری دو مهاجم حریف را کنترل کردند و وریا غفوری هم در حال پوشش فضای خالی پشت آن‌هاست.

بیشتر بخوانید:

بهترین زمان برای رفتن استراماچونی است

در حالی که سه بازیکن فولاد، عقب‌تر از این دو بازیکن منتظر ارسال توپ هستند. هافبک‌های استقلال هم به جای اینکه در آخرین حمله حریف به عقب بیایند و کمک کنند، در حال تماشای هنرنمایی حریف هستند. حتی شجاعیان که قصد کمک به دفاع را داشت هم به سادگی از مدافع فولاد دریبل خورد.

در نهایت یکی از همین سه بازیکن عقب فولاد یعنی امیرحسین باقرپور هم صاحب توپ شد و دو مرتبه به توپ ضربه زد تا گل تساوی مسابقه به ثمر برسد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شاهکار مدیران استقلال تمامی ندارد؛ آندره‌آ استراماچونی از ضعف مدیریت فتحی پرده برداشت

ی سپتامبر 1 , 2019
اندره آ استراماچونی در شفاف سازی تازه خود گفت: من و همکارانم پس از بازی مقابل فولاد به دنبال سفر به ایتالیا بودیم که در فرودگاه مانع سفر ما شدند! به گزارش استقلال نیوز؛ پس از تساوی تلخ آبی پوشان مقابل فولاد خوزستان خبری در صفحات مجازی منتشر شد م...