آرش برهانی: کار گزارشگر تبریزی قشنگ نبود؛ مدیریت فتحی باعث ناراحتی هواداران است 

آرش برهانی

مهاجم پیشین استقلال گفت: بازی دیروز قشنگی های زیادی داشت ولی نکته منفی آن گزارش عجیب گزارشگر تبریزی بود که کام همه را تلخ کرد. 

به گزارش استقلال نیوز، آرش برهانی مهاجم پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با تسنیم در خصوص پیروزی استقلال مقابل تراکتورسازی و شرایط استقلال در این فصل، صحبت‌های کرد که در ادامه می خوانید:

* برای موفقیت استقلال نیاز به زمان داشت

پیش از آغاز فصل صحبت‌هایی انجام دادم و گفتم استقلال تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جدید باید در فضای استقلال جا بیفتند تا هماهنگ‌تر شوند. تیمی که 70،80 درصد آن تغییر کرده و تنها سه، چهار بازیکن از فصل گذشته در ترکیب قرار دارند. وریا غفوری، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی و یکی دو بازیکن دیگر از سال گذشته باقی مانده‌اند. داریوش شجاعیان هم بازیکن فصل گذشته بود که متأسفانه مصدوم شد و برای او خیلی ناراحت شدم، بازیکنی که در اوج آمادگی دچار مصدومیت شد.

* استقلال بازی روانی مقابل تراکتور انجام داد

استقلال بازی روانی مقابل تراکتور انجام داد و نتیجه‌اش را گرفت. سیستمی که استقلال با آن بازی می‌کند، ریزه‌کاری زیادی دارد و بازی در آن سخت است. سال 88-87 با سیستم 2-5-3 قهرمان شدیم و خیلی‌ها سیستم فعلی استقلال را با آن زمان مقایسه می‌کنند، در صورتی که این مقایسه اشتباه است، چرا که در سیستم 2-5-3 سال 87 یک دفاع در رأس عقب بود و دو دفاع جلوی آن. سیستم 2-5-3 استراماچونی مدرن است و سه دفاع در یک خط قرار می‌گیرند. می‌توان تیم ملی بلژیک را مثال زد که با این سیستم بازی می‌کند.

* امیدوارم نمایش عالی استقلال ادامه دار باشد

استقلال همان تیم دوست داشتنی شده که از آن انتظار می‌رفت. امیدوارم نمایش خوب استقلال را در بازی‌های بعدی هم ببینیم. حساسیت بازی با تراکتور باعث شد بازیکنان حس مسئولیت و انگیزه بیشتری داشته باشند و انتظار می‌رود که در دیدارهای بعدی که اهمیت زیادی هم دارد، چنین نمایشی داشته باشند.

* مصاحبه استراماچونی نشان حرفه ای بودن اوست

چقدر مصاحبه استراماچونی قشنگ و حرفه‌ای بود. او از تیم تراکتور و شخصیت مصطفی دنیزلی تمجید کرد. دنیزلی یکی از مربیان تأثیرگذار من بود و می‌دانم چقدر این مرد خوب است. استراماچونی توصیه جالبی هم به بازیکنان کرده و گفته هیجان خود را کنترل کنند، چرا که مسیر طولانی در پیش دارند. خوشحالی بازی با تراکتور امروز تمام شد و آن بازی به تاریخ پیوست. از الان همه باید برای بازی بعدی تمرکز کنند.

* استراماچونی وضعیت استقلال را آسیب شناسی کرده است

سرمربی استقلال قبل از بازی با تراکتور و دیدارهای قبلی در صحبت‌هایش اصرار می‌کرد که ما استقلال هستیم، تیمی بزرگ که همه باید بدانند در چه جایگاهی قرار دارد. این مسئله نشان از حرفه‌ای بودن استراماچونی می‌دهد. او به خوبی آسیب‌شناسی و بارها به نکات مثبت پوشیدن پیراهن استقلال اشاره کرده است. استقلال یک تیم بزرگ است و همه انتظار برد دارند. او این موضوع را به بازیکنان گوشزد کرد تا نتیجه‌اش نمایش استقلال در بازی با تراکتور باشد.

 * کار گزارشگر تبریزی قشنگ نبود 

سعی کردم صحبت‌های گزارشگر تبریزی را نشنوم! قبلا یک برنامه‌ در رابطه با بی‌طرفی گزارشگران ساخته شد که آیتم جالبی بود. متأسفانه می‌بینیم حتی وقتی پرسپولیس هم به تبریز می‌رود، هواداران این تیم هم از گزارشگر تبریز ناراحت می‌شوند. او سعی می‌کند با بزرگ‌نمایی تیم‌های دیگر را زیر سؤال ببرد. این حرف‌ها بیشتر کاربرد استانی دارد، اینکه آذری‌های عزیز و هواداران تراکتور بدانند گزارشگر برای خودشان است، اما وقتی بازی از شبکه سراسری پخش می‌شود، مطرح کردن چنین حرف‌هایی کار درستی نیست.

* پیشکسوتان و هواداران این روزها یکدل باشند

بازیکنان استقلال باید بدانند همیشه انتقاد از سمت پیشکسوتان انجام می شود. زمان خودمان 12،13 ملی‌پوش داشتیم و حرف‌هایی زده می‌شد که باعث آزرده خاطر برخی بازیکنان می‌شد. ما درک و وانمود می‌کردیم که صحبت‌ها از روی دلسوزی است، شاید اگر در تیم حضور داشتند، بیشتر با مشکلات آشنا می‌شدند. امیدوارم مجموعه استقلال از مدیریت، کادر فنی، بازیکنان، پیشکسوتان و هواداران این روزها یکدل باشند.

کالدرون می‌خواهد مانند مورینیو رفتار کند

کالدرون می‌خواهد مانند مورینیو رفتار کند. مورینیو در هر تیمی حضور داشته، از تیم‌های رقیب حرف می‌زد و فرافکنی می‌کرد تا هم بین هواداران محبوب شود و هم فشار را از روی خودش بردارد. کالدرون از مورینیو الگوبرداری کرده، اما اینجا ایران است و نباید چنین صحبت‌هایی مطرح کرد.

* مدیریت فتحی باعث ناراحتی هواداران است 

استقلال امسال مشکلات زیادی داشته و شاید این مشکلات باعث دلخوری و ناراحتی هواداران از مدیریت فتحی شده است.

مطالب مرتبط:

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امکان تغییر ساعت بازی استقلال و صنعت نفت آبادان وجود ندارد

ش نوامبر 2 , 2019
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال خواستار تغییر ساعت برگزاری بازی استقلال و صنعت نفت آبادان شده است. طبق برنامه اعلام شده سازمان لیگ استقلال و صنعت نفت آبادان سه شنبه چهاردهم آبان ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.امیرحسین فتحی مدیرعامل باش...