آخرین وضعیت عبدی برای بازی با استقلال

به گزارش مشرق، مهدی عبدی توانسته اعتماد کادرفنی و خصوصا یحیی گل محمدی را جلب کند تا اکنون به عنوان مهاجم فیکس این تیم طی دیدارهای اخیر کار را در ترکیب دنبال کند. عبدی طی سه بازی اخیر البته توانسته به خوبی از این اعتماد با موفقیت خارج شود و با گرفتن دو پنالتی و یک پاس گل، سهم زیادی در نتایج اخیر سرخپوشان داشته است.

مهاجم جوان پرسپولیس که اکنون انگیزه زیادی برای تقابل با استقلال دارد، در شرایطی مقابل مس کرمان با گرفتن یک پنالتی کار را به پایان رساند که پیش از بازی با سرماخوردگی شدیدی مواجه بود و زیر نظر کادرپزشکی شرایط حضور در این بازی را به دست آورد. او که از نظر بدنی با مشکل مواجه بود با توجه به انگیزه‌های شخصی‌اش در تلاش بود تا در این بازی نیز بتواند نمایش مدنظر کادرفنی را به انجام برساند و شانس حضور در دربی را همچنان برای خودش شکل دهد.

عبدی اکنون و دو روز بعد از دربی با شرایط بدنی بهتری مواجه شده و سرماخوردگی را تا حد زیادی پشت سر گذاشته تا مهیای این بازی شود و باید دید قادر خواهد بود همانند سه بازی اخیر تیمش، در دربی نیز تاثیرگذاری خود را در نتیجه بازی شکل دهد یا خیر.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پنالتی حسینی تحقیرآمیز نبود؛ بی‌دلیل جو ندهید

ی آوریل 16 , 2023
به گزارش مشرق، محسن گروسی، بازیکن با اخلاق سالهای نه چندان دور استقلال درباره اتفاقات دیدار استقلال مقابل هوادار اظهاراتی را مطرح کرد. نگاه فنی شما به بازی استقلال مقابل هوادار چطور بود؟ چرا در نیمه اول بازی گل نداشت اما در نیمه دوم ۷ گل رد و بدل ...