سیروس دین محمدی: استقلال خیلی بد شانس است؛ باشگاه به جای دستیار یک بازیکن درجه یک جذب کند

سیروس دین محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هزینه دستیار را برای بازیکن خوب بگذارند تا در ایگ قهرمانان که تیم ها همه با قدرت می آیند کم نیاورد.

به گزارش استقلال نیوز ، سیروس دین محمدی مربی سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و گروهبندی آبی پوشان در این مسابقات صحبت کرد که در ادامه متن این گفتوگو را می خوانید:

* استقلال خیلی بد شانس است

به نظرم استقلال خیلی بدشانس است که این گروه نصیبش شد. کار استقلال خیلی سخت است و بهترین های آسیا در این گروه قرار گرفته اند.

* گروه پرسپولیس از استقلال راحت تر است

به نظرم گروه پرسپولیس از استقلال راحت تر است، استقلال با تیم های پرقدرت آسیا باید باز کند و در گروه پرسپولیس فقط السد تیم قدرتمندی است، دو تیم دیگر در سطح السد و تیم های همگروه استقلال نیستند.

* باشگاه به جای دستیار یک بازیکن درجه یک جذب کند

استقلال واقعا باید یکسری بازیکن درجه یک جذب کند و اردوهای خوبی داشته باشد. بازیکنان استقلال باید در یک سطح باشند و نباید تفاوت داشته باشند. لیگ قهرمانان آسیا جای بازیکن بی تجربه نیست و جوان ها باید در این بازی ها فقط در حد چند دقیقه بازی کنند. کدام تیم در آسیا را می بینید که بازیکن 17_18 ساله بازی بدهد؟ مگر آنکه ناچار باشد. به نظرم باشگاه به جای دستیار یک بازیکن درجه یک جذب کند، کسی که بتواند در لحظات گره کار را برای تیم باز کند. باشگاه هزینه دستیار را برای بازیکن خوب بگذارد تا در این مسابقات که تیم ها همه با قدرت می آیند کم نیاورد.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مراسم چهارمین سالگرد سرطلایی استقلال برگزار شد؛ آبی ها سنگ تمام گذاشتند

پ نوامبر 22 , 2018
مراسم چهارمین سالگرد زنده یاد غلامحسین مظ...