حواشی دیدار استقلال تهران و صنعت نفت آبادان؛ یه افتخار تو آسیا، حسرت پرسپولیسیا!

حواشی بازی تیم استقلال و صنعت نفت

* هواداران آبی‌پوش پرچم کشور ژاپن را هم روبروی جایگاه باز کرده و بعد از این اتفاق تیم فوتبال کاشیما آنتلرز را مورد تشویق قرار دادند.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان از ساعت 17:35 امروز پنجشنبه(8 آذر 97) از هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می شد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید: 

* با توجه به سرمای هوای تهران هواداران استقلال از راه‌های دور و نزدیک در حال ورود به ورزشگاه هستند. این در حالی است که از ساعت 15 درب‌های ورزشگاه آزادی به روی هواداران باز شده است.

* تعداد زیادی از هواداران نفت آبادان با لباس زرد رنگ در حال ورود به سکوها هستند و با شعار مخصوص نفت آبادان در حال تشویق تیم محبوب خود هستند.

* هواداران هر دو تیم از گیت‌های جدید ورزشگاه آزادی در حال ورود به سکوها هستند.

* بعضی از هواداران استقلال با نفت آبادان هنگام ورود به ورزشگاه برای هم کری خواندند تا نشان دهند این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است.

* ترافیک نسبتا روانی در مقابل محوطه ورزشگاه آزادی وجود دارد.

* حنیف عمران‌زاده و بهروز پرورش‌خواه دو بازیکن سابق تیم استقلال امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شده و قرار است پیش از شروع بازی توسط کمیته پیشکسوتان این باشگاه از این دو نفر تجلیل به عمل بیاید.

* ظاهرا دردسرهای خبرنگاران برای تردد در ورزشگاه آزادی همچنان تمام نشدنی است. هنگامی که نمایندگان رسانه‌های گروهی در استادیوم آزادی حاضر شدند، متوجه شدند نمی‌توانند از درب همیشگی وارد استادیوم شده و مجبور شدند مسیر را دور زده و این بار از درب VIP به جایگاه خبرنگاران برسند. همین موضوع کار آنها را سخت کرد و به همین علت اعتراض نمایندگان رسانه‌ها را در پی داشت. ظاهرا این تصمیمات بعد از اتفاقی که بین گلرهای تیم ملی و یکی از خبرنگاران رخ داده است، اتخاذ شده و نمایندگان رسانه‌ها نمی‌توانند در تونل تردد داشته باشند.

حواشیه بازی استقلال و صنعت نفت آبادان

* تعدادی از هواداران استقلال با پرچم ژاپن در ورزشگاه حاضر شدند و برای تیم دوم پایتخت کُری خواندند.

* بازیکنان تیم استقلال هنگامی که برای گرم کردن وارد زمین شدند، مورد استقبال هواداران قرار گرفتند.

* روی نیمکت تیم استقلال سید حسین حسینی، خسرو حیدری، نویمایر، الحاجی گرو، مرتضی تبریزی، میثم تیموری، مهدی قائدی، اللهیار صیادمنش و امیرحسین کارگر حضور دارند.

* روی نیمکت نفت آبادان فردین عابدینی،‌ بهنام برزای، محمد دریس،‌ محمدرضا غوبیشاوی، حسین بغلانی، محمد قریشی، جعفر سلمانی و جاناتان رایس نشسته‌اند.

* جابر انصاری باز هم از لیست 18 نفره آبی های پایتخت خط خورد.

* بهنام برزای، بازیکن فصل گذشته تیم استقلال مورد تشویق طرفداران این تیم قرار گرفت.

* هواداران تیم استقلال در جریان بازی هرگاه حنیف عمران‌زاده را تشویق کردند علیه سوشا مکانی شعار دادند. مکانی بعد از پخش گفت و گوی حنیف عمران زاده و هاشم بیک زاده از برنامه 90 در صفحه مجازی خود واکنش زستی نسبت به عمران زاده انجام داد.

* در دقیقه ۲۲ طرفداران تیم استقلال یاد و خاطره منصور پورحیدری را زنده نگه داشتند.

* هنگامی که طارق همام موفق شد گل دوم تیم فوتبال استقلال را به ثمر برساند به سمت تماشاگران رفت و شادی‌اش را در کنار آنها انجام داد و بعد از گلزنی سجده شکر هم به جا آورد.

* هنگامی که استقلال موفق شد گل دوم را به ثمر برساند وینفرد شفر از روی نیمکت بلند شد و کنار خط ایستاد. وی در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی روی نیمکت نشسته بود.

* در دقیقه ۳۸ مسابقه طرفداران تیم استقلال علیه پرسپولیسی‌ها موضع گرفته و شعار «یه افتخار تو آسیا، حسرت پرسپولیسی‌ها» را سر دادند.

* هواداران آبی‌پوش پرچم کشور ژاپن را هم روبروی جایگاه باز کرده و بعد از این اتفاق تیم فوتبال کاشیما آنتلرز را مورد تشویق قرار دادند.

* در اواخر نیمه اول طارق همام برخوردی با اکبر ایمانی هافبک نفت آبادان داشت که باعث آسیب‌دیدگی این بازیکن شد. بعد از این صحنه همام به سمت ایمانی رفت و از وی عذرخواهی کرد.

* در دقیقه ۴۵ مسابقه شفر به پرتاب اوت بازیکن نفت آبادان معترض شد که داور چهارم به وی تذکر داد.

* هواداران تیم استقلال در دقایق پایانی نیمه اول علیه شهاب گردان شعار دادند.گردان روی همام مرتکب خطای شدید و باعث آسیب دیدگی وی شد.

* در آغاز نیمه دوم، استقلالی ها با تاخیر از رختکن به زمین مسابقه آمدند.

* هاز ابتدای نیمه دوم، بهنام برزای بازیکن سابق استقلال برای صنعت نفت به میدان آمد.

در حال بروز رسانی...

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برتری استقلال مقابل نفت آبادان در نیمه نخست/ سرشار از انگیزه برای بازگشت به روزهای خوب

پ نوامبر 29 , 2018
نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال تهران و صن...