اولسان در کنار استقلال/ صعود تلخ ایران به رده دوم

به گزارش مشرق، فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ برگزار شد و در نهایت تیم اولسان هیوندای کره جنوبی با نتیجه ۲ بر یک از سد پرسپولیس ایران گذشت و بعد از هشت سال بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر برد.

این دومین قهرمانی ببرهای اولسان در این مسابقات بود. آنها حالا در کنار تیم‌های استقلال ایران، سئونگنام کره جنوبی، الاتحاد عربستان، جونبوک موتورز کره جنوبی، اوراوا ردز ژاپن، نماینده رژیم صهیونیستی، السد قطر، تای فارمرز تایلند، سوون سامسونگ کره جنوبی و گوانگژو اورگرانده چین به یازدهمین تیمی تبدیل شوند که در لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های آسیا ۲ قهرمانی به دست می‌آورند.

همچنین تیم‌های کره‌ای در هجدهمین فینال به دوازدهمین قهرمانی دست پیدا کردند تا از این حیث با اقتدار صدرنشین بمانند. نمایندگان ژاپن با هفت قهرمانی و عربستان با پنج قهرمانی در رده‌های دوم و سوم هستند. تیم‌های ایرانی و چینی هم سه قهرمانی دارند.

در سوی مقابل شاهد ششمین شکست نمایندگان ایران در نهمین فینالی بودیم که در آن شرکت داشتند. به جز ۲ باری که استقلال و یک مرتبه‌ای که پاس توانسته فاتح فینال باشد، در الباقی فینال‌ها تیم‌های استقلال(۲بار)، پرسپولیس(۲بار)، سپاهان و ذوب‌آهن مغلوب رقبای خود شده‌اند. ایران از این حیث حالا در کنار کره‌جنوبی در رده دوم قرار دارد. صدرنشین نایب قهرمان‌ها عربستان است که نمایندگانش ۹ بار فینال‌ها را واگذار کرده‌اند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مخالفت ماشین‌ با پیشنهاد استقلال درمورد مرادی

ی دسامبر 20 , 2020
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال پس از محرومیت 4 ماهه بابک مرادی به دلیل فسخ قرارداد غیر قانونی با باشگاه ماشین‌سازی، طی روزهای گذشته تلاش کرده است تا رضایت باشگاه تبریزی را برای صدور رضایت‌نامه بابک مرادی و صرف نظر از شکایت خود جلب کند.در همین زمینه نیز ...