طباطبایی: مدیران استقلال «اینکاره» نیستند

به گزارش مشرق، هادی طباطبایی در حاشیه مراسم بهترین‌های لیگ هجدهم در خصوص وضعیت استقلال گفت: من سال گذشته همه چیز را گفتم اما خیلی‌ها متوجه نشدند. متاسفانه در این دو سال آنقدر تغییر مربی و بازیکن صورت گرفته که ما بالاخره نفهمیدیم مربی بد بود یا بازیکنان. اگر بازیکنان بد بودند، چرا مربی را عوض کردید؟ و اگر بازیکنان خوب بودند چرا این همه تغییر در تیم ایجاد شد؟

وی افزود: اتفاقات چند سال اخیر همه به ضرر استقلال بوده و ایکاش به جای این همه تغییر در تیم دو سه مدیر عوض می‌شدند و امروز تماشاگران با خیال راحت بازی‌های استقلال را تماشا می‌کردند.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: شما به این چند وقت اخیر دقت کنید همه حواشی از داخل خود باشگاه به وجود می‌آید. یک روز برای بازیکن ویزا نمی‌گیرند و یک روز هم مترجم برای مربی نمی‌آورند. نمی‌دانم از جان باشگاه استقلال چه می‌خواهند.

وی در پایان گفت: باید بپذیریم که مدیران استقلال این کاره نیستند و یک مدیر باید چه کار کند که او را بردارند. پارسال من از آنها انتقاد کردم به من گفتند شما کجای مدیریت بودید؟ اما شما مدیریت آقایان دیدید.

Let's block ads! (Why?)

یک دیدگاه برای “طباطبایی: مدیران استقلال «اینکاره» نیستند

  1. خدالعنت کنه این وزیربی لیاقت رااین دیگه واقعا شورش را درآورده نیمی ازاین کشورازهواداران استقلال هستندوالان غمگین وناراحت نگران تیمشان هستندولی اصلا برای این آقاهیچ اهمیتی نداره خرخودشومی راند شمایی که بلانسبت رئیس مجمع این باشگاه هستی ویه مدیربی لیاقت رابرمسنداین باشگاه گذاشته ای ایاامروزتیترروزنامه ایتالیایی رادیده ای ایابه مشکلات این باشگاه اشراف پیداکرده ای این روزنامه مربی استقلال راتشبیه به یک زندانی کرده که میخواهدازایران برود ولی نمیتواندچراباید برویم یه مربی خارجی رابه اینجابیاوریم ولی نتوانیم ابزارکاراورافراهم کنیم وطوری رفتارکنیم که طرف همه چیزرابخواهدببخشدوفقط ازاینجابرودچرا بایدمالمان برودابرومون هم برود اقای وزیراین تیم ازپایه ویران وبیماراست این تیم یه مدیردلسوزوعاشق وکاربلدمیخوادکه هوادارهم قبولش داشته باشدواین فرصت رابهش بدهند ووسط راه هم دلسردوخسته نشودتادوباره ازبیخ وبن این باشگاه رابازسازی کندوهیچکس بهتراز حاجی فتح الله زاده نمیتوانداینکاررابه سرانجام برساندپس درنگ کردن یعنی خیانت به پنجاه میلیون هواداراین باشگاه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مخالفت وزارت ورزش با استعفای دو عضو هیئت مدیره سرخابی

ش آگوست 24 , 2019
به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز (شنبه) در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های فصل 98-97 فوتبال و فوتسال در خصوص استعفای احمد سعادتمند و مهرداد هاشمی از هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس گفت: استعفای هاش...