آقای وزیر! شجاع باش و مدیر پرسپولیس را خودت انتخاب کن!/ به جرأت می‌گویم مدیران استقلال را به سجادی تحمیل کردند!

سرویس ورزش مشرق - سید ضیاء عربشاهی در گفتگو با مشرق درخصوص شرایط پرسپولیس و عملکرد نفرات جدید این تیم گفت: در فوتبال ما ۱۰۰ بازیکن اول با ۱۰۰ بازیکن دوم فاصله زیادی ندارند یک زمانی علی علیپور از راه آهن به پرسپولیس آمد کسی فکرش را نمی کرد که آقای گل لیگ برتر شود، یا مهدی طارمی که از ایرانجوان بوشهر به پرسپولیس آمد یا نوراللهی که از لیگ یک به این تیم رسید به همین صورت مطرح شدند. استقلال و پرسپولیس سکوی پرتاب بازیکن هستند به شرطی که خود بازیکن ظرفیت و توانایی آن را داشته باشد. نفراتی که آقای گل محمدی بعد از رفتن چند بازیکن کلیدی برای تیم انتخاب کرده است فاصله چندانی با قبلی ها ندارند و یحیی شناخت کافی از آنها داشته است.

وی افزود: من نمی دانم سیستم بازی تیم را خود یحیی تغییر می دهد یا نه اما در چند بازی ابتدایی پرسپولیس با سیستم ۳-۴-۳ شرایط ایده آل نداشت. تیمی که با سه دفاع بازی می کند باید قطعا قبل از آن مرور تاکتیکی و آمادگی لازم و از همه مهمتر نفرات آشنا و مسلط به این ترکیب و  سیستم را داشته باشد. در بازی با صنعت نفت اما پرسپولیس در نیمه اول با سیستم ۴-۱-۴-۱ بازی کرد و به آن صورت کاری انجام نداد. به نظر من پرسپولیس باید با سیستم ۴-۴-۲ بازی کند اما با یک هافبک دفاعی و بازیکنانی مثل عالیشاه یا ترابی یا امیری جلوتر از سرلک بازی کنند. اما باید حتما با ۲ مهاجم در محوطه جریمه حریف بازی کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص نفرات تاجیکستانی هم اظهار داشت: تا بازی این دو بازیکن را آن هم با انجام چند بازی رسمی نبینیم نمی توانیم نظری بدهیم.

وی درخصوص دربی هم گفت: استقلال تیم خیلی خوبی است اما مثل پرسپولیس برای این تیم حاشیه ایجاد می کنند. درست است که آقای صدری نهایت تلاش خودش را می کند و خیلی هم موفق بوده، اما پرسپولیس هنوز هیئت مدیره و مدیرعامل ندارد و مثل بچه یتیم با این تیم که ۴۵ میلیون هوادار دارد و در آسیا حرف اول را می زند رفتار می شود. چه فرقی بین استقلال و پرسپولیس هست؟

عربشاهی با انتقاد از تعلل وزیر ورزش گفت: ما گفتیم یک شخص ورزشی متولی ورزش شده است اما متاسفانه آقای سجادی در این مدت نشان داده که حتما به وی باید بگویند چه کسی را کجا بگذار! و به نظر من برای یک وزیر خوب نیست.

آقای وزیر! شجاع باش و مدیر پرسپولیس را خودت انتخاب کن!/ به جرأت می گویم مدیران استقلال را به سجادی تحمیل کردند!

وی درخصوص واکنش وزیر ورزش به گلایه های یحیی گل محمدی، به مشرق گفت: بله آقای وزیر درست می گوید که مربی کارش فنی است و باید بالای سر تیم باشد و کاری به کارهای مدیریتی نداشته باشد، ولی آقای وزیر شما هم شجاع باشید، وقتی متولی پرسپولیس و استقلال شما هستید، چرا تمام ارکان مدیریتی استقلال را چیدمان کردید آن هم در شرایطی که به شما گفته شده که چه کسانی را در هیئت مدیره بگذارید! حداقل کار شما هم برای پرسپولیس این است که زودتر تکلیف تیم مدیریتی را روشن کنید و منتظر نمایند که یکی را به شما تحمیل کنند. قطعا وزیر ورزش منتظر است تا شخص موردنظر را به وی معرفی کنند تا برای مدیریت پرسپولیس انتخاب کند!

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: شما که به آقای گل محمدی می گوئید سرش به کار خودش باشد، شما هم تکلیفتان را که تعیین مدیریت تیم و از بلاتکلیفی درآوردن هیئت مدیره است را زودتر و به خوبی انجام دهید و به عنوان وزیر تعهد خودتان را انجام دهید.

عربشاهی در پایان درخصوص مهلت سه ماهه AFC به استقلال و پرسپولیس برای گرفتن مجوز حرفه ای گفت: همه می دانیم که در این مدت قرار نیست معجزه ای رخ بدهد و تا وقتی که دولت دست از سر این دو تیم بر ندارد هیچ اتفاقی نمی افتد، شما بیایید این دو تیم را ۱۰ سال به پیشکسوتان یا حتی هواداران بدهید، نه اینکه این دو تیم را در بورس به افراد از قبل تعیین شده و خاص بدهید، ما می دانیم که چه کسانی می خواهند تیم را تحویل بگیرند!

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین شنبه استقلال/ بازگشت عارف غلامی؛ مرور یک تاکتیک تهاجمی و گلزنی!

ش نوامبر 27 , 2021
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال(تاج) با حضور عارف غلامی در مجموعه ورزشی آرارات تهران برگزار شد. به گزارش استقلال نیوز، تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال(تاج) امروز(شنبه 6 آذر 1400) از ساعت 12:00در مجموعه ورزشی آرارات تهران برگزار ...