عارف غلامی: قراردادم را فسخ نکردم؛ می خواهم یک سال دیگر در استقلال بمانم

عارف غلامی

مدافع جوان تیم فوتبال استقلال با رد شایعات فضای مجازی گفت: قرارداد خود را با باشگاه فسخ نکرده است.

                         

به گزارش استقلال نیوز، عارف غلامی مدافع تیم فوتبال استقلال که این روزها شایعات بسیاری در خصوص فسخ یکطرفه قراردادش با باشگاه استقلال به گوش می رسد در گفت و گو با دوربین سایت فوتبالی این شایعات را تکذیب کرد. عارف غلامی امروز در فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرد تا خبر فسخ قرارداد او در فضای مجازی دست به دست شود. این خبر با واکنش منفی هواداران استقلال همراه شد و پیامد خوبی برای این مدافع جوان نداشت.

در ادامه صحبت های غلامی را می خوانید:

* پیشنهاد خارجی خود را به اطلاع باشگاه رساندم

امروز به خاطر یک سری مستندات به فدراسیون فوتبال آمدم و اینکه من از یک ماه قبل به مسئولان باشگاه پیشنهاد خارجی خود را اطلاع دادم.

به رسم ادب، محترمانه و به صورت کتبی این موضوع را به مدیران باشگاه، آقای رمضانی(سرپرست تیم) و سعادتمند(مدیرعامل) اطلاع دادم و شرایط خود را شرح دادم.

* دوست دارم در استقلال بمانم

با تمام این اوصاف دوست دارم یک سال خوب دیگر را در استقلال بمانم و اگر قرار بر پیشرفت و پیشنهاد خارجی باشد از استقلال لژیونر بشوم.

* هیچ تماسی از باشگاه با من گرفته نشد

من تمام موارد را به باشگاه اطلاع دادم اما متاسفانه در روزهای آخر لیست آسیایی این موضوعات پیش آمد و هیچ تماسی از باشگاه با من گرفته نشد.

* می خواستم مشکلم با باشگاه دوستانه حل شود

امروز تمامی مستندات خود را به فدراسیون آوردم. تمام تلاشم را کردم که هیچ فشاری روی تیم نباشد. این موضوعات از 2 ماه پیش اتفاق افتاده بود و به هیچ عنوان نگذاشتم رسانه ای شود و تیم به حاشیه برود چون باشگاه استقلال جایگاه ویژه ای در زندگی من دارد و دوست ندارم فشاری از سمت من روی باشگاه باشد چون بازی های حساسی هم پیش رو داشتیم. می خواستم این مشکل دوستانه حل شود اما هیچ اتفاقی نیافتاد و مدیریت اقدامی در این خصوص انجام نداد.

* قراردادم با استقلال را فسخ نکرده ام

من فقط برای مشاوره و تکمیل مستنداتم به فدراسیون آمدم. هنوز قراردادم را با باشگاه فسخ نکردم و منتظرم در یکی دو روز آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. از فضای مجازی و واکنش هواداران خبری ندارم. این موضوع را بسیار محترمانه و حرفه ای به معاون باشگاه، سرپرست تیم و آقای سعادتمند اطلاع داده بود.

* حضورم در بازی های آسیایی به باشگاه بستگی دارد

در خصوص دریافتی نمی خواهم صحبتی کنم چون جز اسرار باشگاه و بازیکن است. اینکه به همراه تیم به قطر می روم یا خیر بستگی به باشگاه دارد و در این خصوص از مدیران باشگاه توضیح بخواهید.

 اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش بازیکن جدید استقلال به شایعه پرسپولیس بودنش

د سپتامبر 7 , 2020
به گزارش مشرق، سعید واسعی درباره پیوستنش به تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: اگر مشکلی پیش نیاید، امروز رضایت‌نامه‌ام از سوی باشگاه پیکان صادر خواهد شد تا در خدمت استقلال باشم. آرزوی هر بازیکنی است که لباس مقدس استقلال را بپوشد و در نیم‌فصل هم قرار بود ب...