حمیداوی: سر شهرخودرو را مقابل استقلال بریدند

به گزارش مشرق، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو در خصوص دیدار این تیم مقابل استقلال که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید اظهار داشت: باید پیامی را به بهاروند (سرپرست فدراسیون فوتبال) ارسال کنم. اگر ما حرفی بزنیم از سوی کمیته انضباطی جریمه می‌شویم، اما با علم به این موضوع و اینکه می‌دانم جریمه خواهم شد، از حق خراسان دفاع می‌کنم.

حمیداوی ادامه داد: با افتخار اعلام می‌کنم که سرباز خراسان هستم و می‌گویم که در بازی مقابل استقلال سر تیم ما را بریدند. تمامی کارشناسان داوری هم در خصوص صحنه‌های بازی اعلام نظر کرده اند. در اوج ناعدالتی ۲ امتیاز از دست دادیم و استقلال با امتیاز از مشهد به تهران بازگشت.

مالک باشگاه شهرخودرو گفت: احترام زیادی برای استقلال قائل هستم. آن‌ها تیم بزرگی هستند، اما در بازی مقابل ما حرفی برای گفتن نداشتند داور سر تیم ما را برید و من باید از حق تیمم دفاع کنم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیاباته: نمی‌توانم بگویم در استقلال می‌مانم یا نه

ش آگوست 8 , 2020
به گزارش مشرق، شیخ دیاباته، مهاجم مالی تیم فوتبال استقلال درباره زندگی شخصی خود اظهار داشت: نام کامل من شیخ تیدین دیاباته است که البته برخی‌ها من را شیر صدا می‌کنند. خانواده ورزشکاری دارم که بسکتبال بازی می‌کنند و فقط من فوتبالیست شدم. فرزندان زیادی دا...