بهتاش فریبا: بازی با الدحیل یک مصاف نابرابر است؛ امیدوارم استقلال دست پر برگردد

بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال بعد از تعطیلات لیگ با نظم و انضباط کار کرده و نمایش های چشم نواز و با نظمی را ارائه کرده است.

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه، درباره شرایط استقلال در آستانه دیدار با الدحیل، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* در دوحه کار آسانی پیش روی استقلال نیست

کار آسانی در دوحه پیش روی استقلال نیست. الدحیل از تیم های ثروتمند و قدرتمند منطقه است. استقلال بعد از تعطیلات لیگ با نظم و انضباط کار کرده و نمایش های چشم نواز و با نظمی را ارائه کرده است. اینکه بازیکنان در پست تخصصی خود بازی می کنند بسیار خوب است و منتظری و چشمی در پست های تخصصی خود به تیم بیشتر از قبل کمک می کنند.

* سیستم استقلال با توجه به داشته هایش منطقی است

خریدهای استقلال تا به امروز خوب کار کردند و منشا و پاتوسی به تیم کمک می کنند. سیستم استقلال خیلی خوب است و با توجه به داشته های استقلال این سیستم منطقی است. همچنین جوان های استقلال مانند صیادمنش بسیار خوب بودند و از مصدومیت او بسیار متاسف هستم ولی مطمئنم جای نگرانی نیست زیرا استقلال جانشین های خوبی برای این بازیکن دارد.

* امیدوارم استقلال دست پر برگردد

بازی با الدحیل یک مصاف نابرابر است. ستاره های الدحیل از لحاظ مالی کیفیت بالاتری از بازیکنان استقلال دارد. البته ما نیز تعصب و غیرت داریم که دست تیم های ما را در این روز ها می گیرد. شروع رقابت ها بسیار مهم است و امیدوارم استقلال دست پر به ایران بازگردد.

 اخبار تیم استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امیرحسین فتحی: گذرنامه رحمتی در اختیار باشگاه نبود؛ کمیته اخلاق هدفش تضعیف استقلال است

ش مارس 2 , 2019
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برخی از بازی&#1705...