ارسلان مطهری: رابطه من و مجیدی بسیار خوب و حرفه‌ای است؛ بازی کردن یا نکردن من اصلا مهم نیست

ارسلان مطهری

مهاجم تیم استقلال گفت: برای من اصلا بازی کردن یا نکردن مهم نیست و مهم نتیجه و خوشحالی هواداران میلیونی مان است و برای رسیدن به این هدف سخت تلاش خواهیم کرد. 

به گزارش استقلال نیوز، ارسلان مطهری مهاجم تیم استقلال، در گفتگو با سایت باشگاه استقلال در خصوص شایعه سازی دشمنان استقلال، علیه خودش وکادر فنی و بحث نیمکت نشینی در تیم استقلال؛ صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* رابطه من و مجیدی بسیار خوب و حرفه‌ای است

رابطه من و مجیدی بسیار خوب و حرفه‌ای است و از حضور در استقلال راضی‌ام. تمرکز ما روی موفقیت در ادامه لیگ، جام حذفی و آسیاست و می‌خواهم بدون توجه به این حرف و حدیث‌ها با استقلال روزهای خوبی داشته باشم و به تیم ملی برسم که هدف بعدی من بعد از پوشیدن پیراهن استقلال است.

* بازی کردن یا نکردن من اصلا مهم نیست

به‌هرحال بازی دادن یا ندادن به یک بازیکن به سلیقه و تفکرات سرمربی یک تیم بر می‌گردد و برای من و دیگر بازیکنان استقلال مهم موفقیت این تیم و خوشحالی هواداران است.

* کارمان را برای خوشحال کردن هواداران میلیونی‌مان دنبال می‌کنیم

هدف‌گذاری ما در لیگ کسب سهمیه، در جام حذفی قهرمانی و در آسیا تجربه روزهای بهتر و صعود به مرحله بعد است. به همین خاطر ما بدون توجه به این مسائل، کارمان را برای رسیدن به این خواسته‌ها و خوشحال کردن هواداران میلیونی‌مان دنبال می‌کنیم.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ استقلال ده نفره سپاهان را به زانو در آورد؛ شاهکار فرهاد و بازگشت شکوهمند دانشگر..

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شرط پرسپولیس برای قرارداد با شرکت مواد غذایی

د آگوست 3 , 2020
به گزارش مشرق، پس از آن که باشگاه استقلال قرارداد همکاری با یک شرکت مواد غذایی امضا کرد، اخباری درباره همکاری باشگاه پرسپولیس با این برند مواد غذایی نیز منتشر شد. در همین زمینه حتی مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز خبر از همکاری با این برند موا...