یحیی طلسم استقلال را در جام حذفی باطل می‌کند؟

به گزارش مشرق، با نگاهی به مسابقات سال های اخیر استقلال و پرسپولیس می توان دریافت این دو تیم گرچه در دیدارهای لیگ برتر سال های اخیر پس از بازی دهم اسفندماه سال ۹۶ که استقلال با تک گل وریا غفوری برنده شد بیشتر پرسپولیس برنده بوده و یا بازی ها مساوی تمام شده اما به طور کلی پرسپولیس در این سالها در جام حذفی مغلوب استقلال بوده است.

این تیم در دو دیدار جام حذفی طی سال‌های گذشته در مراحل نیمه نهایی و یک چهارم نهایی یک بار به نتیجه تساوی بدون گل و یکبار به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند تا در نهایت ضربات پنالتی حکم به برتری استقلالی ها بدهد. هر دو این مسابقات جام حذفی با سرمربیگری فرهاد مجیدی بود که از سد پرسپولیس گذشت. البته این دو تیم در یکی مصاف دیگر جام حذفی نیز با هم روبرو شدند که استقلال با دو گل مجتبی جباری و اسماعیل شریفات پرسپولیس را شکست داد.

به نظر می‌رسد طی سال‌های اخیر همواره در رقابت های جام حذفی کفه به سود استقلال ها سنگین تر بوده که این می تواند هشداری برای یحیی گل محمدی باشد. شاید هم سرمربی تیم قهرمان بیست و دومین دوره لیگ برتر یا پرسپولیس بخواهد در دیدار فینال جام حذفی سنت‌شکنی کند و طلسم بردهای استقلال در جام حذفی را باطل کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

باشگاه استقلال: ثابت می‌کنیم که باید در آسیا بمانیم

ج مه 26 , 2023
به گزارش مشرق، حجت کریمی در گفت‌وگویی که داشت درباره اینکه آیا استقلال همچنان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا امید دارد یا نه توضیح داد: «در ارتباط با موضوع حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در این باره چند بار در روزهای گذشته صحبت کرده‌ام. ضمن اینکه...