دلیل استقلالی‌ها برای آمدن داور خارجی چیست؟

به گزارش مشرق، مهدی ترابی بعد از برد پرسپولیس مقابل هوادار در نیمه نهایی جام حذفی درباره این بازی اظهار داشت: بازی سختی بود اما از اول محکم بازی کردیم و در دقایق ابتدایی بازی ۲ گل زدیم. تیم هوادار را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم. امیدوارم در بازی بعدی مقابل استقلال هم موفق باشیم تا یک جام دیگر به هواداران هدیه دهیم.

وی درباره پنالتی‌هایی که در این بازی داور اعلام کرد افزود: من صحنه‌ها را ندیدم اما پنالتی که روی من شد به نظرم درست بود.

ترابی در خصوص اینکه استقلالی‌ها خواهان داور خارجی برای دربی فینال حذفی هستند و آیا شما هم چنین درخواستی دارید گفت: دلیل خاصی برای این درخواست دارند؟ هر داوری بیاورند ما بازی خودمان را می‌کنیم.

بیشتر بخوانید؛

پرسپولیس حریف استقلال در فینال شد/ شاگردان یحیی در یک قدمی دومین جام +فیلم

دوم شدن در جام حذفی لطفی ندارد/ یک مربی هرچه دلش خواست گفت، اما همه رویشان را برگرداندند!

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و هوادار

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه استقلالی‌ها معتقدند در بازی قبلی پرسپولیس از داوری سود برده تصریح کرد: این نظرشان است اما نظرشان اشتباه است! همه کارشناسان هم تصمیم داور را تائید کردند. ما به نظر آنها احترام می‌گذاریم اما آماده یک بازی خوب خواهیم شد.

این بازیکن در مورد اینکه در لیگ عربستان برای بازی النصر و الشباب از داور ایتالیایی استفاده شد گفت: ببخشید من لیگ عربستان را پیگیری نمی‌کنم!

ترابی در پاسخ به این سوال که بازی با استقلال در فینال جام حذفی بسیار حساس است تصریح کرد: ما هفته قبل یک جام گرفتیم و از نظر ذهنی یک بار سنگین را روی زمین گذاشتیم. خیلی سخت است که مقابل تیم هوادار این قدر خوب بازی کنیم. ما نیاز داریم که ریکاوری ذهنی خوبی انجام دهیم تا مقابل تیم استقلال خیلی بهتر از این بازی کنیم. آنها تیم بهتری هستند و نمی‌خواهند امسال را دست خالی باشند. باید خیلی باهوش باشیم.

وی درباره اینکه تیم هوادار امروز برای پرسپولیس تونل قهرمانی تشکیل داد ادامه داد: واقعا دست‌شان درد نکند که به ما احترام گذاشتند. ما از آنها تشکر می‌کنیم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. همچنین از هواداران خودمان تشکر می‌کنم که خیلی از ما حمایت کردند. امروز جای آنها خالی بود. همچنین از مسئولان باشگاه هم تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند. امیدوارم در بازی بعدی یک جام دیگر هدیه بدهیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه مسائل مالی این باشگاه چطور است افزود: خدا را شکر! ما غر نمی‌زنیم! سعی می‌کنیم کار خودمان را بکنیم تا ان‌شالله اتفاقات خوبی رخ بدهد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حجت کریمی: می خواهند ساپینتو را تحت تاثیر قرار دهند؛ برای دربی لحظه شماری می کنیم

ج مه 26 , 2023
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال(تاج) گفت: قرار است همین روزها وکیل ساپینتو به ایران بیاید تا کارهای تمدید قرارداد نهایی شود.         به گزارش استقلال نیوز، حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال(تاج) در خصوص حضور در ...