لیگ نخبگان آسیا/ جلال‌الدین ماشاریپف پیش از مصاف با النصر: استقلال در دوبی تنها نخواهد ماند!

جلال‌الدین ماشاریپف

هافبک تیم فوتبال استقلال(تاج) پیش از دیدار مقابل النصر عربستان گفت: امیدوارم که برنده بازی فردا استقلال باشد تا با سه امتیاز این بازی به خانه برگردیم.

به گزارش استقلال نیوز، جلال‌الدین ماشاریپف  هافبک تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل النصر عربستان از هفته سوم لیگ نخبگان آسیا فصل 2024/25، صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

      

*بازی با النصر؟ 

تیم النصر تیم بزرگی است. بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. من خودم سابقه عضویت در تیم النصر را دارم و خاطرات خوبی در این تیم داشتم. اما فراموش نکنید که ما هم استقلال هستیم و بازیکنان بزرگی در تیم ما حضور دارند. ما به دوبی آمده‌ایم که با پیروزی برابر النصر هواداران خود را خوشحال کنیم.

استقلال هواداران بسیار زیادی دارد که همه منتظر موفقیت در این بازی هستند. ما می‌دانیم ایرانیان زیادی در دوبی حضور دارند. استقلال نیز در دوبی تنها نخواهد ماند و هواداران استقلال فردا در این بازی ما را تنها نخواهند گذاشت.

مطمئنم فردا استادیوم توسط هواداران ما پر خواهد شد. امیدوارم که فردا هوادارانی که استادیوم می‌آیند، شاهد پیروزی تیم ما باشند تا خاطره شیرینی از این بازی برای آن‌ها ثبت شود.

* صحبت پایانی؟ 

امیدوارم که برنده بازی فردا استقلال باشد تا با سه امتیاز این بازی به خانه برگردیم.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

لیگ نخبگان آسیا/ سهراب بختیاری‌زاده پیش از مصاف با النصر: تلاش کردیم نقاط ضعف خود را به خوبی ترمیم کنیم!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین استقلال/ آخرین مرور کارهای تاکتیکی در ورزشگاه راشد شهر دوبی!

د اکتبر 21 , 2024
آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال استقلال(تاج) پیش از مصاف با النصر امشب برگزار شد.         به گزارش استقلال نیوز، آخرین  تمرین تیم فوتبال استقلال(تاج) یش از مصاف با النصر امشب(دوشنبه 30 مهر 1403) &n...