آشنایی با پیتسو و دستیاران او/ مربی سال قاره آفریقا استقلال را به اوج برمی‌گرداند؟

photo 2024 10 19 12 10 48

نام دستیاران خارجی پیتسو موسیمانه روی نیمکت استقلال(تاج) مشخص شد.

 به گزارش استقلال نیوز، طبق برنامه پیتسو موسیمانه سرمربی ۶۰ ساله اهل آفریقای جنوبی با ۴ دستیار به ایران خواهد آمد.

ماهیر داویدز، کابلو رانگواگا، موسی ماتلابا و کایل سولومون مربیانی هستند که دستیاران موسیمانه در استقلال(تاج) خواهند بود

آشنایی با پیتسو موسیمانه سرمربی جدید استقلال 

پیتسو موسیمانه سرمربی ۶۰ ساله آفریقایی امروز رسما هدایت استقلال را برعهده گرفت. در کارنامه او افتخارات و تجارب زیادی دیده می‌شود.

او از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ سرمربی سوپر اسپرت آفریقای جنوبی بود و سپس عضوی از کادرفنی تیم ملی آفریقای جنوبی شد و تجربه دستیاری کنار کارلوس آلبرتو پریرا را به کارنامه خود اضافه کرد. 

او از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ سرمربی تیم ملی کشورش بود  و سپس هدایت ماملدوی ساندوانز کشورش را برعهده گرفت و در سال ۲۰۱۶ قهرمان جام باشگاه‌های قاره آفریقا شد. او همچنین یک قهرمانی سوپر جام آفریقا را با این تیم تجربه کرد. این جدا از ۸ قهرمانی با این تیم در رقابت‌های داخلی این کشور بود.

او سپس راهی مصر و باشگاه الاهلی این کشور شد و دو قهرمانی جام باشگاه‌های آفریقا، یک قهرمانی لیگ، یک قهرمانی حذفی، دو قهرمانی سوپر جام آفریقا را با این تیم جشن گرفت.

او همچنین موفق شد باشگاه الاهلی عربستان را دوباره به سطح اول این کشور بازگرداند و تجربه حضور در الوحده امارات و تجربه کوتاه مدتی هم با ابها داشت.

او ۵ بار مربی سال کشورش و یک بار مربی سال قاره آفریقا هم شده است.

به امید پرافتخارتر شدن ویترین افتخارات او در استقلال بزرگ

آشنایی با کادرفنی موسیمانه در استقلال

ماهیر داویدز: دستیار

ماهیر داویدز برادر فدلو داویدز، سرمربی تیم سیمبا SC است. او تجربه طولانی در زمینه مربی‌گری دارد و به عنوان دستیار پیتسو موسیمانه در تیم‌هایی مانند الاهلی عربستان، الوحده امارات و اخیراً در باشگاه ابها عربستان خدمت کرده است. داویدز دارای مدرک داویدز دارای مدرک یوفا A لایسنس است و مربیگری را از باشگاه سانتوس کیپ تاون در سال 2010 شروع کرده است. او سپس در سال 2012 به عنوان سرمربی جوانان باشگاه آژاکس کیپ تاون انتخاب شد و سه سال در این باشگاه حضور داشت.آشنایی داویدز با موسیمانه، از سال 2022 و شروع کار این سرمربی در الاهلی عربستان، آغاز شد و داویدز به عنوان دستیار موسیمانه در باشگاه عربستانی منصوب شد. او در الوحده امارات و اَبهای عربستان نیز با موسیمانه همکاری کرد

کابلو رانگوالا: بدنساز

کابلو رانگوالا متخصص بدنسازی و تمرینات آمادگی جسمانی است. همکاری‌های او با پیتسو موسیمانه، در ماملودی سانداونز آفریقای جنوبی آغاز شد و در باشگاه‌های الاهلی مصر، الاهلی عربستان، الوحده امارات و اَبهای عربستان ادامه پیدا کرد. بعد از جدایی موسیمانه از اَبها، او به کار خود در این باشگاه عربستانی ادامه داد.کابلو به نام KB که خلاصه‌ای از مخفف اسم و فامیل اوست، شناخته می‌شود. او در روزهای ابتدایی کار خود در آفریقای جنوبی، با شباهت ظاهری خود به ریک راس (Rick Ross) رپر آمریکایی، در مطبوعات کشورش مشهور شده بود.

موسی مطلبا: طراح تیم

موسی مطلبا نیز به عنوان یکی از اعضای کادر فنی موسیمانه فعالیت می‌کند. او بیشتر در زمینه تحلیل و تاکتیک‌های بازی فعالیت دارد و به تجزیه و تحلیل بازی‌ها و طراحی استراتژی‌های تیم کمک می‌کند

کایل سولومون: آنالیزور

کایل سولومون نیز به عنوان یکی از کارشناسان فنی تیم موسیمانه حضور دارد. او در زمینه‌های مرتبط با تکنولوژی ورزشی و آنالیز بازی‌ها تخصص دارد و از داده‌ها برای بهبود عملکرد بازیکنان استفاده میکند

عکس از باشگاه استقلال

اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

رسمی اعلام شد/ یک آفریقایی سرمربی استقلال شد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جنجال مصاحبه یک استقلالی

ش اکتبر 19 , 2024
به گزارش مشرق، کاپیتان استقلال وقتی قصد داشت در بازگشت از اردوی تیم‌ملی به محل تمرین تیم برود، در تماس تلفنی با او گفتند: «اگر مصاحبه نکنی و حرف‌هایت را تکذیب نکنی، اخراج هستی!» ۱. سیدحسین حسینی بعد از برد مقابل هوادار با انتقاد شدید از وضعیت قراردادش ...