هفته هفتم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل هوادار؛ سرمربی بعدی قطعا خارجی خواهد بود!

مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال(تاج) پس از برتری مقابل هوادار تهران گفتند: برای موفقیت یک تیم باید کل مجموعه همدل باشند زیرا فقط در این حالت اتفاقات خوب در راه است.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل  تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران  پس از پیروزی 2 بر 1 مقابل هوادار تهران، از هفته هفتم لیگ برتر فصل 1403/1404، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

      

* احمد شهریاری(رئیس هیات مدیره استقلال)

صد در صد سرمربی بعدی ما خارجی خواهد بود. 

وی درپاسخ به این سوال که اگر مربی خارجی قبول نکند بختیاری‌زاده دستیار اولش باشد تکلیف چیست، گفت: در آن مورد با هم صحبت می‌کنیم. ان‌شاءالله بختیاری‌زاده دستیار اول سرمربی خارجی است.

رئیس هیات مدیره استقلال در پاسخ به اینکه آیا جواد نکونام استعفا کرده یا باید باشگاه مطالبات او را پرداخت کند، توضیح داد: او استعفا کرده است. ما با هم توافق کردیم. 

شهریاری درباره زمان معرفی سرمربی جدید استقلال، عنوان کرد: در حال بررسی هستیم. مذاکرات با چند نفر در حال انجام است و در روزهای آتی سعی داریم سرمربی جدید را معرفی کنیم اما نمی‌توانیم تاریخ دقیق بگوییم.

وی درمورد اینکه آیا توافقی با گزینه‌های مدنظر انجام شده است، گفت: روند مذاکرات خوب بوده است‌.


    

* محمد حسین مرادمند 

خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم. باید از جواد نکونام تشکر کنم که برای استقلال زحمت کشید. برای موفقیت یک تیم باید کل مجموعه همدل باشند زیرا فقط در این حالت اتفاقات خوب در راه است.

پس از دربی تحت فشار بودیم و خدا را شکر با یک فوتبال خیلی خوب به پیروزی رسیدیم. شاید می‌توانستیم ۶_۵ گل بزنیم اما نشد. درباره داوری هم می‌خواهم حرف بزنم. به رضا مهدوی خسته نباشید می‌گویم اما باید کارشناسان ملی به صحنه پنالتی هوادار نگاه کنند.

در بازی‌های لیگ نخبگان و دیدارهای خارجی این صحنه‌ها خطا نیست. زحمت و اعتماد به نفس ما را زیر سوال نبرید. این بازی باید ۲ بر صفر می‌شد. لزومی نداشت دقیقه ۹۴ چنین پنالتی‌ای بگیرید.


    

* سیدحسین حسینی

کسی را مقصر نمی کنم و شرایط را خودمان رقم زدیم. برای من خیلی ناراحت کننده بود که امروز به ورزشگاه آمدیم و دیدم که ورزشگاه پر نشده بود.

هواداران حق دارند که  حمایت نکنند چون ناامید شدند. ما تلاشمان را می کنیم که این ناامیدی را از آنها دور کنیم و استقلال به روزهای خوبش برگردد.

کاپیتان استقلال درباره هجمه ای که علیه وی ایجاد شده بود گفت: من در دربی جزو بازیکنان خوب استقلال بودم. من در آن صحنه بازیخوانی کردم و به نظر خودم دفع توپم اصلا اشتباه نبود. حالا پنالتی اتفاق افتاد و خیلی از دوستان سعی کردند من را مقصر جلوه دهند.

کارهای بدی انجام دادند و در فضای مجازی نکاتی را مطرح کردند که من برای خودم تاسف خوردم. هواداران استقلال من را می شناسند. من سال‌ها بدون هیچ منتی تلاش کردم. سالیان گذشته گلر آوردند و بیشترین پول را به او دادند.

من ذهنم از اول فصل درگیر است. شرایط تیم خوب نیست. من همه تلاشم را می کنم ولی شرایط تیم خوب نبوده است. هواداران استقلال قرارداد من را ببینند خنده شان می گیرد.

اول فصل که من به مشکل خورده بودم، یک گلر بوسنیایی آوردند و به او ده میلیارد پول دادند و بدون اینکه بازی انجام دهد 10 میلیارد گرفت. هر اتفاق بدی در باشگاه بیفتد می گویند مشکل حسینی است.

تا زمانی که کلین شیت کنم می‌گویند حسینی بهترین گلر ایران است اما وقتی دوتا گل بخورم می گویند من مشکل استقلال هستم. من خودم در دربی خجالت کشیدم برای اولین بار بود که تیم استقلال نمی توانست حمله کند،‌آن هم مقصرش من هستم؟

هواداران استقلال باهوش هستند. هواداران خودشان می توانند تصمیم بگیرند و نظر دهند. متاسفانه از اول فصل درباره قرارداد به من قول دادند ولی آنرا درست نکردند.

از روز اولی که به تمرین آمدم ذهن من درگیر است. فردا می خواهند پول بدهند اما هنوز قرارداد من را درست نکرده اند. کسی پشت من نبود و من به تنهایی دنبال برطرف کردن مشکلاتم بودم. می گفتم شما به عنوان مدیر باشگاه همراه من بیایید تا مشکلم را حل کنید.

چطور در لحظه ای که من به مشکل خوردم شما اشتباهاتتان را تکرار کردید و با یک گلر دیگر تماس گرفتید و صحبت کردید؟ مدیریت باشگاه برای من کاری نکردند. نمی خواهم  بازارگرمی کنم اما زمانی که مشکل داشتم از طریق یک باشگاه دیگر با من تماس گرفته شد و به من گفتند قراردادت را فسخ کن و ما به تو 50 میلیارد پول میدهیم ولی من گفتم فرزند و کاپیتان استقلال هستم.

کاش باشگاه این چیزها را بداند. درست نیست درباره قراردادم اینجا صحبت کنم ولی واقعا خسته شدم. ما از اول فصل مشکلات زیادی داشتیم و من پیش بینی این روزها را می کردم. 

حسینی درباره پنالتی اعلام شده برای هوادار گفت: مهاجم حریف وقتی زیر من را خالی کرد توپ از دست من در رفت و وقتی تعادل ندارم نمیتوانم با دست بسته پایین بیایم؟ یک پنالتی الکی برای هوادار گرفته شد و فکر کنم چون بازی 2-0 بود داور می خواست یک امتیاز به تیم حریف بدهد.


  

* ایمان عالمی(سرپرست تیم استقلال)

این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم. تغییرات نیاز به زمان دارد تا بتوانیم کامل‌تر شویم.

بچه‌ها امروز بازی خوبی را ارائه کردند. حتی در نیمه اول می‌توانستیم با ۳ گل از زمین خارج شویم. در نیمه دوم خیلی معمولی بود که کمی عقب نشینی کنیم ولی با درایت بچه‌ها توانستیم بازی را کامل کنیم و به نظرم نمایش خوبی را ارائه دادیم.

سرپرست استقلال درمورد اینکه این تیم قبل از بازی حدود ۲۵ دقیقه برای ورود به زمین در تونل معطل شد و تیم هوادار هم از رختکن خارج نمی‌شد و معتقد بودند که به آن‌ها اعلام شده بازی با تاخیر برگزار می‌شود، گفت: شرایط اینگونه بود که طبق معمول سر ساعت وارد استادیوم شدیم ولی تیم هوادار راه را گم کرده بود و به ترافیک هم خورده بود که باعث شد دیر برسند. دوست داشتند بازی با تاخیر برگزار شود درصورتیکه سازمان لیگ سر زمان خودش بازی را برگزار می‌کند.

فقط به نظرم VAR آماده بود ولی هنوز تلویزیون آماده نبود که شرایط مهیا شود. بازی با چند دقیقه تاخیر برگزار و مشکل خاصی نبود. 

   

اخبار استقلال

   

  


 مطالب مرتبط: 

هفته هفتم لیگ برتر/ هوادار برگ برنده استقلال؛ سهراب نشان داد می‌توان متفاوت بود

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ترکیب استقلال برای دیدار با تیم فوتبال هوادار

ش اکتبر 5 , 2024
[unable to retrieve full-text content]ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار هفته هفتم این تیم برابر هوادار در شرایطی اعلام شد که دیگر خبری از جواد نکونام نیست.