هفته نخست لیگ برتر/ حواشی دیدار شمس آذر و استقلال: حضور کولینا در جایگاه ویژه؛ نقش آفرینی مثبت VAR!

 حواشی دیدار شمس آذر و استقلال

کولینا، رئیس کمیته داوران فیفا تماشاگر ویژه بازی شمس‌آذر و استقلال(تاج) شد.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های شمس آذر قزوین و استقلال(تاج) ایران از ساعت 19:30 امشب جمعه(26 مرداد 1403) از هفته نخست لیگ برتر فصل 1403/1404 در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین و با حضور هواداران دو تیم برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

آی‌تی‌سی دیدیر اندونگ صادر نشد و او از جایگاه تماشاگران بازی را دنبال کرد. او در ابتدا و به همراه سایر هم‌تیمی‌هایش به گرم کردن پرداخت ولی در ادامه متوجه شد که این بازی را از دست داده است.

* کولینا، رئیس کمیته داوران فیفا تماشاگر ویژه بازی شمس‌آذر و استقلال شد.

حواشی دیدار شمس آذر و استقلال

* محمدحسین مرادمند، مدافع بلاتکلیف استقلال از جایگاه VIP این بازی را تماشا کرد.

* به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها و ناآماده بودن VAR، بازی با هفت دقیقه تأخیر آغاز شد.

* مهرداد محمدی به دلیل محرومیت، گوستاوو بلانکو به‌خاطر مشکلات ثبت قراردادش، ابوالفضل جلالی نیز به‌خاطر مصدومیت، این بازی را از دست داده‌اند.

* ورزشگاه سردار آزادگان قزوین نسبت به پروتکل‌های استانداردسازی مجهز به گیت‌های الکترونیکی است و با مکانیزم خوبی در این فصل آماده میزبانی از مسابقات شده است.

حواشی دیدار شمس آذر و استقلال

* ایمان عالمی سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال روی نیمکت حضور داشت.

* اتوبوس تیم فوتبال استقلال در محاصره و استقبال پرشور هواداران این تیم وارد ورزشگاه شد.

* رامین رضاییان خرید جنجالی استقلال در این فصل بیش از سایرین مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفت و بیشتر از سایر بازیکنان تشویق شد. هواداران استقلال در تشویق رضاییان به هواداران پرسپولیس کنایه زدند.

* بانوان هوادار دو تیم هم در قسمتی از ورزشگاه مستقر شدند.

* این دیدار نیز به‌مانند بازی روز گذشته پرسپولیس و ذوب‌آهن با VAR برگزار شد و سیستم سیار VAR امروز در ورزشگاه مستقر بود که اعضای کمیته داوران قبل از بازی تمام موارد را تست کردند. به دلیل آماده نبودن سیستم کمک داور ویدیویی بازی با تأخیر چند دقیقه‌ای آغاز شد.

* هواداران استقلال دقایقی مهدی هاشمی‌نسب مربی فصل گذشته این تیم را تشویق کردند.

* هواداران با شعار «جواد لالیگایی» سرمربی استقلال را تشویق کردند.

* بازیکنان استقلال قبل از ورود به زمین نسبت به خشک بودن زمین اعتراض کردند که این ایراد توسط مسئولان اجرایی ورزشگاه برطرف شد.

حواشی دیدار شمس آذر و استقلال

* نور ورزشگاه سردار آزادگان قزوین هم طبق استاندارد فیفا و AFC در این فصل به 1600 لوکس ارتقا یافته است.

* دیدار دو تیم شمس آذر قزوین و استقلال(تاج) ایران از هفته نخست لیگ برتر 24 با نتیجه دو بر یک به سود آبی پوشان به پایان رسید.

* علی یزدانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار شمس‌آذر قزوین - استقلال اظهار داشت:

یکی از وظایف VAR کمک به داور و اجرای عدالت در بازی است که هر دو ویژگی در بازی امروز دیده شد.

در دقایق 31 و 51 دو صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه شمس‌آذر رخ داد که داور به درستی تصمیم به ادامه بازی گرفت. حیدری در این دو صحنه با اتاق VAR هم تصمیمش را چک کرد.

در دقیقه 86 هم مدافع استقلال کاملاً‌ بازیکن شمس‌آذر را گرفت و VAR به درستی به داور کمک کرد.

یزدانی راجع به گل دوم استقلال و اینکه کمک داور ابتدا در این صحنه اعلام آفساید کرد، گفت: این صحنه بسیار سخت بود. به نظرم کمک داور باید اجازه می‌داد اتاق VAR صحت گل را تأیید کند، هرچند کار کمک داور به لحاظ قانونی کاملاً درست بود. به هر حال VAR به درستی در این صحنه گل استقلال را سالم اعلام کرد. 

وی در پایان گفت: به نظرم سرعت انتقال اطلاعات از اتاق VAR به داور کمی زیاد است. در فوتبال روز دنیا این سرعت به 25 ثانیه رسیده اما در فوتبال ما کمی سرعت انتقال پایین است.

* جلال الدین ماشاریپوف درمورد تقابل استقلال با ۲ تیم سابق این بازیکن یعنی النصر عربستان و پاختاکور ازبکستان در لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت:

مقابل تیم‌های سابق خود بازی می‌کنم  که بسیار جذاب است. به چنین دیدارهایی علاقه بسیار زیادی دارم.

هافبک ازبکستانی آبی‌پوشان در ادامه گفت و با سایت چمپیونات کشورش، توضیح داد: هدفم این است در فصل جدید با استقلال به اهداف بزرگی برسم. بهترین بازی‌ها را انجام می‌دهیم زیرا هدف کل تیم خوشحال کردن هواداران است.

* آرمان رمضانی پس از برتری ۲ بر یک استقلال مقابل شمس‌آذر قزوین درمورد گلزنی خود در این بازی و اخباری که درخصوص احتمال جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان مطرح شده بود، اظهار داشت:

برخی اتفاقات در پروسه تیم بستن دیر و زود و بالا و پایین دارد. سوء تفاهم‌هایی پیش آمد اما کادرفنی همان اوایل نقل و انتقالات به من گفت برای حضور در استقلال صبر کنم که این کار را کردم. دوست داشتم صبر کنم و در تیم بمانم. 

وی درمورد شرایط خود گفت: هرچند دیر به تمرینات اضافه شدم اما خدا را شکر زمانی هم که در تیم نبودم، به تنهایی تمرین می‌کردم و الان هم انگیزه زیادی دارم. امیدوارم این شروع خیلی خوب، ادامه داشته باشد‌.

مهاجم استقلال درمورد امیدواری هواداران به این تیم و سرود قهرمانی خواندن آنها روی سکو، توضیح داد: تیم ما سال گذشته هم شایسته قهرمانی بود اما اتفاقاتی افتاد که همه دیدند. البته امسال خدا را شکر شرایط بهتر است و نفرات اضافه‌شده نیز خیلی بهتر هستند. توقع هواداران به جا است. بازی به بازی پیش می‌رویم و هرچه خدا بخواهد.

رمضانی درمورد تکرار عقب‌نشینی استقلال پس از به ثمر رساندن گل، عنوان کرد: هوا امشب به شکلی بود که اصلا نمی‌شد بازی کرد. شدت وزش باد تاثیرگذار و به سود حریف بود.

      

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

هفته نخست لیگ برتر/ نشست خبری جواد نکونام پس از برتری مقابل شمس آذر: در یارگیری هنوز از ۲، ۳ تیم با اختلاف عقب هستیم!

هفته نخست لیگ برتر/ استقلال طلسم قزوین را هم شکست؛ این VAR دوست‌داشتنی..

هفته نخست لیگ برتر/ تساوی شمس‌آذر و استقلال در نیمه نخست؛ انتظار این بازی را داشتیم!

هفته نخست لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل شمس آذر قزوین؛ رونمایی از رامین در لباس آبی

هفته نخست لیگ برتر/ نشست خبری جواد نکونام پیش از مصاف با شمس آذر: 6 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریم!

ورزشگاه شهر قدس، ورزشگاه خانگی شاگردان جواد نکونام معرفی شد!

داوران هفته نخست لیگ برتر 03/04 مشخص شدند؛ داور اهل همدان قاضی دیدار شمس آذر قزوین و استقلال!

دیدارهای استقلال در فصل 1403/04

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم/ ورود بازیکنان استقلال به ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

ج آگوست 16 , 2024
ورود بازیکنان استقلال به ورزشگاه سردار آزادگان قزوین - مشرق نیوز ...