در ماجرای کاکوتا برخی به دنبال شیطنت هستند/ باشگاه استقلال: به حواشی توجه نکنید!

گائل کاکوتا

باشگاه استقلال(تاج) شایعات در خصوص گزینه خرید تابستانی خود را رد کرد.

   

به گزارش استقلال نیوز، امروز شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه گائل کاکوتا در تست‌های پزشکی رد و پیوستن این بازیکن به باشگاه استقلال(تاج) منتفی شده است.

در این خصوص یکی از مدیران باشگاه استقلال گفت:

گائل کاکوتا تست پزشکی داد ولی چون به زبان انگلیسی نبود، ایفمارک آن را تایید نکرد. سپس ایفمارک از ما درخواست کرد یا تست ها را ترجمه شده بفرستیم یا بار دیگر تست‌ها انجام شود ولی چون اینجا مرکزی برای انجام این کار در ساعات گذشته باز نبود، این موضوع به فردا موکول شد.


کاکوتا با ما به توافق نهایی و کامل رسیده و حتی پیش نویسی هم بین ما به امضا رسیده است. البته باشگاه اعلام کرده قرارداد نهایی و اعلام رسمی آن بعد از تست‌های پزشکی و تایید ایفمارک است. ما فردا کارهای لازم را انجام می دهیم و برای ایفمارک می‌فرستیم اما بعید می‌دانم برای بازیکنی که در لیگ فرانسه بازی کرده، مشکلی از این بابت وجود داشته باشد. اینکه می‌گویند گائل کاکوتا از سفر به ایران خودداری کرده، صحت ندارد. برخی به دنبال شیطنت هستند، به حواشی توجه نکنید!

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

بیانیه باشگاه استقلال در خصوص جذب علی کریمی

رونمایی از ششمین خرید فصل بیست و چهارم/ زیلیکیچ بوسنیایی به استقلال پیوست

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدارک پزشکی کاکوتا مشکوک بود و رد شد؛ کزینه استقلال باید دوباره تست بدهد

پ آگوست 1 , 2024
به گزارش مشرق، استقلال در حال برگزاری اردوی آماده سازی پیش فصل در کشور ترکیه بود و قرار بود در همان کشور، از خرید کاکوتا به صورت رسمی رونمایی شود. رونمایی ای که در گرو موفقیت آمیز بودن تست های پزشکی بود. با این حال ایفمارک مدارک پزشکی این بازیکن را ...