هلدینگ خلیج فارس به بیراهه می رود/ استقلال را از چاله به چاه انداختند!؟

هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال(تاج)

سیاستی که هلدینگ خلیج فارس در قبال باشگاه استقلال در پیش گرفته، قطعا به بیراهه می رود.

 

به گزارش استقلال نیوز، این روزها شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال اصلا خوب نیست و اقدامات مثبتی هم از سوی مالک جدید این باشگاه یعنی هلدینگ خلیج فارس دیده نمی شود تا بتوان نسبت به آینده امیدوار بود.

خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی در گزارشی ر خصوص جلسه مدیران هلدینگ خلیج فارس در خصوص باشگاه استقلال نوشت:

شب گذشته جلسه هیئت مدیره استقلال با حضور مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس برگزار شد و در خصوص، بودجه این باشگاه، فصل نقل و انتقالات و نحوه تسویه حساب بازیکنان و مسائل دیگر بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این نشست اعضا به سمیعی ماموریت دادند از طریق جذب اسپانسر، منابع مالی مورد نیاز برای اداره تیم و جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی را فراهم کند تا تیم با آمادگی کامل راهی مسابقات لیگ نخبگان آسیا و رقابت‌های داخلی شود. در ادامه این نشست مدیران هلدینگ خلیج فارس نیز اعلام کردند طبق تعهدات خود در زمان خریداری مالکیت باشگاه، به تدریج مبالغ لازم جهت پرداخت بدهی را به باشگاه پرداخت نماید.

با توجه به خروجی جلسه هیات مدیره به نظر می رسد کار سمیعی و شهریاری برای تامین هزینه ها سخت خواهد بود. گفته می شود علی عسگری موافق پرداخت هزینه‌ها و بستن تیم قوی است اما مخالفت مدیران شرکت‌های پتروشیمی سهامدار باشگاه استقلال، مانع از این اتفاق شده است.

در تفسیر خبر بالا باید گفت مالکین باشگاه چه کاره اند که امثال سمیعی و شهریاری به دنبال اسپانسر باشند؟

مدیران هلدینگ یا مدیریت بلد نیستند و یا احمقند، چون مگر جایی بهتر از پیراهن آبی استقلال که باید در لیگ نخبگان آسیا حضور پیدا کند، برای تبلیغ هلدینگ خلیج فارس سراغ دارند؟

بدین ترتیب باید گفت نگرانی هواداران استقلال بابت آینده تیمشان بسیار بجا است. هوادارانی که خیال می کردند با توانایی مالی فوق العاده مالکین جدید و با توجه به تجارب مدیریتی آن ها بعد از سال ها در به دری و بی ثباتی بالاخره تیم محبوبشان رنگ آرامش و ثبات مالی را خواهد دید اما با این سیاستی که هلدینگ خلیج فارس در پیش گرفته، بهتر بود استقلال زیر مجموعه وزارت ورزش باقی می ماند تا اینکه اینگونه از چاله به چاه بیافتد.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

هلدینگ خلیج فارس به راه وزارت ورزش می رود؟!

هوادار استقلال هر سال باید زجر بکشد/ سیاست هلدینگ هم زجر حداکثری هواداران است!

استقلال-هلدینگ خلیج فارس، رستگاری یا سراب؟

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۲ سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس و سپاهان سوخت!

ی جولای 14 , 2024
به گزارش مشرق، دستورالعمل ناظر بر قراردادها برای اولین‌بار در لیگ بیست و سوم در لیگ برتر ایران اجرا شد. یکی از موارد مهمی که در این دستورالعمل گنجانده شده بود، مربوط به ماده ۲۶ آن می‌شود.در این ماده از دستورالعمل نقل و انتقالات آمده است: "به منظور اطمی...