حمایت قاطع مدیرعامل از سرمربی استقلال/ مددی: بنده و هیات مدیره همه جانبه از فکری حمایت می‌کنیم

احمد مددی

مدیرعامل باشگاه استقلال (تاج) گفت: با اعضای هیات مدیره همه تلاش خود را می‌کنیم تا در روزهای آینده بتوانیم بخشی از قرارداد شما بازیکنان عزیز را پرداخت کنیم.

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی باشگاه، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) پیش از شروع بازی درون تیمی امروز آبی‌ها، در جمع بازیکنان استقلال، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

تلاش می‌کنیم تا بخشی از قرارداد شما را پرداخت کنیم

می‌دانم که همه تلاش خود را برای موفقیت تیم می‌کنید و بنده و اعضای محترم هیات مدیره هم همه تلاش خود را می‌کنیم تا در روزهای آینده بتوانیم بخشی از قرارداد شما عزیزان را پرداخت کنیم.

* ما همه جانبه از آقای فکری حمایت می‌کنیم

بنده و هیات مدیره همه جانبه از آقای فکری حمایت می‌کنیم و مطمئنا با تلاش شما و هدایت آقای فکری، تیم دوباره صدرنشین می‌شود و نتایج درخشانی کسب خواهد کرد.

تمرین استقلال

به گزارش استقلال نیوز، در پایان صحبت‌های احمد مددی با بازیکنان، مقرر شد چند تن از بازیکنان با همراهی وریا غفوری کاپیتان تیم در روزهای آینده در باشگاه استقلال حاضر شوند و درخواست‌ها و نقطه نظرات خود را با مدیرعامل آبی‌ها در میان بگذارند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

گزارش تمرین دوشنبه عصر استقلال/ تبریک تولد اسماعیلی؛ فوتبال درون تیمی با حضور مددی!

فراخوان تجمع مسالمت آمیز استقلالی ها؛ این بار ساختمان بهارستان میزبان اعتراض آبی ها

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین دوشنبه عصر استقلال/ تبریک تولد اسماعیلی؛ فوتبال درون تیمی با حضور مددی!

د فوریه 22 , 2021
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال (تاج)که به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت در زمین کمپ تیم‌های ملی  برگزار شد.  به گزارش استقلال نیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال(تاج) امروز(دوشنبه 4 اسفند 99) که به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت با حضور...