چند خبر کوتاه از استقلال/ مدیران ناکاربلد جوانان استقلال را به حراج گذاشتنه اند؛ شیخ خانه دار شد!

چند خبر کوتاه از استقلال

مدیران باشگاه استقلال برای مهاجم ارزنده خود که در هتل اقامت داشت خانه ای تهیه کردند.

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه تیم فوتبال استقلال(تاج) همواره برای اخذ رضایتنامه بازیکنان از تیم هایشان با مشکلات فراوان و مبالغ گزاف مواجه می شود اما مدیران این تیم رضایتنامه بازیکنان خود برای انتقال به تیم های دیگر را به راحتی آب خوردن صادر می کنند.

      

* امیرحسین کارگر هم از استقلال جدا شد!

بعد از جدایی میلاد زکی پور و پیوستن او به گل گهر سیرجان دومین بازیکن جوان استقلال هم به این تیم تحت هدایت امیر قلعه نوعی پیوست.

امیرحسین کارگر بازیکن جوان استقلال بعد از اخذ رضایتنامه از مدیران این تیم به راحتی به گل گهر سیرجان پیوست تا فصل آینده فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد.


* شیخ دیاباته خانه دار شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، با اعلام احمد مددی، منزلی برای شیخ دیاباته مهاجم استقلال تهیه شد و این بازیکن از هتل به محل زندگی جدید خود نقل مکان کرد.


* امیرحسین کارگر هم از استقلال جدا شد!

بعد از جدایی میلاد زکی پور و پیوستن او به گل گهر سیرجان دومین بازیکن جوان استقلال هم به این تیم تحت هدایت امیر قلعه نوعی پیوست. امیرحسین کارگر بازیکن جوان استقلال بعد از اخذ رضایتنامه از مدیران استقلال به راحتی به گل گهر سیرجان پیوست تا


* برتری امیدها و شکست جوانان استقلال در دیدارهای تدارکاتی

دیروز امیدهای استقلال در دیداری دوستانه به مصاف تیم اتحاد سالار رفتند و با تک گل احسان روحانی به پیروزی رسیدند. احسان روحانی در این دیدار یک ضربه پنالتی را هم از دست داد. سرمربی امیدهای استقلال آرش برهانی است.

همچنین تیم جوانان استقلال با سرمربیگری جوانان علی جانملکی سه شنبه گذشته در دیداری دوستانه در ورزشگاه امام رضا به مصاف تیم امید نیروی زمینی رفت و در پایان با یک گل شکست خورد. جوانان استقلال هم در این دیدار یک ضربه پنالتی را از دست دادند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ واکنش سید حسین حسینی به جدایی کادر پزشکی؛ زکی پور مسافر سیرجان شد!

شیخ ما برگشت/ ماجراجویی ببر سیاه با پنجه های طلایی برای آقای گلی مجدد و کسب قهرمانی

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۵ آبان

پ نوامبر 5 , 2020
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۵ آبان ...