واکنش باشگاه استقلال به اقدام جهت دار صدا و سیمای میلی/ تهران یا ایران مهم نیست، تاج در قلب ماست!

استقلال تهران

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای به رفتار زشت و دور از شان صدا و سیما واکنش نشان داد. 

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال به اقدام جهت دار صدا و سیما واکنش نشان داد. القای تفکر و حس ملی بودن تیم دوم پایتخت به مخاطبین و بینندگان میلیونی تلویزیون با هماهنگی اتاق فکری قوی، در ادامه اقدامات اخیر این روزهای این رسانه که از هزینه بیت المال هم اداره می شود، صورت گرفت.

این دست اقدامات سخیف و بچگانه، نه تنها از عشق و علاقه ما نسبت به استقلال بزرگ کم نمی کند، بلکه با مشاهده این رفتارهای جهت دارِ سازمانی که دایه عدالت و بی طرفی در سر دارد، نفرت عمومی هواداران از تیمی که آن ها مستقیم و غیرمستقیم از آن حمایت می کنند، تشدید می شود.

صدا و سیمای میلی

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است:

متاسفانه روز گذشته شاهد این بودیم که یکی از بخش های خبری صدا و سیما با بد سلیقگی در بازتاب خبر قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا، از واژه استقلال تهران برای معرفی باشگاه استقلال استفاده کرده درحاليكه باشگاه رقيب را پرسپوليس ايران!!

امیدواریم نگاه ملی به تمام نمایندگان ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان به صورت یکسان اعمال شود و شاهد رفتارهای سلیقگی و به دور از شان صدا و سیما که رسانه ای برای همه مردم ایران است نباشیم.

به گزارش استقلال نیوز، این برای نخستین بار نیست که صدا و سیما با رفتاری زشت و غیر حرفه ای، تعصب خود را از این تیم به خصوص نشان می دهد.

حضور گزارشگران و کارشناسان متعصب به تیم دوم پایتخت و تیمی که این ها آن را یک تیم ملی می دانند! در بازی های تیم استقلال بارها صدای اعتراض هواداران استقلال را در آورده است.

چندی پیش بود که در یک برنامه های اجتماعی و ورزشی این رسانه با تکذیب قهرمانی های آسیایی استقلال، خشم هواداران و پیشکسوتان این تیم را بر افروخت.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش فتحی به حضور مجیدی در استقلال

ج نوامبر 23 , 2018
به گزارش مشرق، امیرحسین فتحی با حضور در بر&#1606...