۳ مصاف دوستانه پرسپولیس لغو شد/ کالدرون برخی تماس‌های باشگاه را جواب نمی‌دهد!

سرویس ورزش مشرق – در حالی که باشگاه استقلال پس از یک ماه درگیر بودن با ماجرای برگرداندن اندره آ استراماچونی سرانجام در اوج بلاتکلیفی به فرهاد مجیدی گزینه مربیگری خرداد ماه سال جاری اش رجوع کرد حالا باشگاه پرسپولیس به مشکلاتی مشابه با بحث پرداخت های مالی سرمربی ایتالیایی استقلال برخورده است!

به همین بهانه حسین قدوسی مدری روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با مشرق، درباره اتفاقات این روزهای باشگاه و تیم پرسپولیس حرف زد.

* ۳ مصاف دوستانه پرسپولیس لغو شد!

اردویی که قصد داشتیم در دوحه قطر برپا کنیم در شرایطی لغو شد که همه کارهایش را انجام داده بودیم. قصد داشتیم در قطر دو دیدار دوستانه هم برابر الوکره و الشحانیه برگزار کنیم و درصدد بودیم تا همزمان با یک باشگاه دیگر هم مذاکره کنیم تا دیداری دوستانه هم با یک تیم دیگر برگزار کنیم تا سه مصاف دوستانه در این مرحله از تمرینات داشته باشیم ولی  موضوع لغو سفرهای برون مرزی پیش آمد. نامه ای که در این زمینه برای باشگاه ارسال شد به مسایل مالی باشگاه های داخلی ربط داشت و ما هم طبق خواست صادر کننده نامه از این سفر صرف نظر کردیم.

*وسواس کالدرون در پرداختی پول بازیکنان!

کالدرون پس از خروج از کشور یکی از شروطی که برای بازگشت گذاشت این بود که باید پول بازیکنان به آنها پرداخت شود. ضمن اینکه با وسواس خاصی دوست داشت در بحث پرداخت پول بازیکنان بداند که چه مبالغی تا چه مقاطعی به آنها پرداخت می شود.

*گابریل به سختی تماس باشگاه را جواب می دهد!

در حال حاضر ارتباط باشگاه با کالدرون به شکل اوایل فصل نیست و چون حق و حقوقش را از باشگاه دریافت نکرده راحت تماس های باشگاه را جواب نمی دهد. البته ما از طریق مترجم یا مدیربرنامه اش با او تماس می گیریم ولی به سختی جواب تلفن ها را می دهد.  

*نمی دانیم چه زمانی می آید!

قرار بود در دوحه به اردوی تیم ملحق شود ولی  فعلا که ما به دوحه نمی رویم باید برنامه را تغییر بدهیم. خودش گفته بود می آید ولی منتظر است تا تعهدات باشگاه در قبال پرداخت حق و حقوقش محقق شود و بعد به تهران بیاید. تماسی هم نگرفته که بدانیم چه زمانی به تهران می آید. باشگاه برایش بلیت سفر به دوحه را تهیه کرده بود.

*امروز فردا پول کادرون را می دهیم!

در حال حاضر باشگاه مبلغ ۱۳۰ هزار دلار برای تسویه قسط نیم فصل اولش آماده کرده است و ظرف امروز و فردا باید به حسابش واریز شود تا این دغدغه کالدرون هم برطرف شود.

*آل کثیر می خواهد باشگاهش رضایت نمی دهد!

باشگاه هایی که از آنها بازیکن خواسته ایم راضی به انتقال بازیکنان شان به پرسپولیس یا هیچ تیم دیگری نیستند و اعلام نیاز کرده اند که نمی توانند آنها را از دست بدهند. الان آل کثیر خودش دوست دارد بیاید ولی نمی تواند. اگر هم قرار باشد بازیکن دیگری بگیریم باید سراغ خارجی برویم که در این فصل تجربه خوبی در این زمینه نداشتیم.

*فعلا با باقری استارت می زنیم!

تمرینات تیم پرسپولیس هم از امروز زیر نظر کریم باقری استارت می خورد تا بعد ببینیم برای برپایی اردوی داخلی باید به کدام شهر برویم یا در همین تهران بمانیم.

*در دوبی میزبان عربستان می شویم!

در موضوع میزبانی کشور ثالث برای رویارویی با نماینده کشور عربستان، شهر دوبی در کشور امارات را انتخاب کرده ایم و دیدارهایی که میزبان هستیم را در آن کشور برگزار خواهیم کرد.

*محل اردو را سرمربی مشخص می کند!

فعلا برنامه ای برای دیدار تدارکاتی هم نداریم چون کالدرون که سرمربی تیم باشد هنوز نیامده است. او باید باشد تا در این زمینه نظرش را بدهد و طبق خواسته اش هم در زمینه یارگیری و هم مصاف های دوستانه برنامه ریزی کنیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شرط مدیرعاملی خلیل‌زاده در استقلال

س ژانویه 7 , 2020
به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل‌زاده بعد از شرکت در جلسه معارفه فرهاد مجیدی در خصوص اتفاقات تمرین امروز استقلال اظهار داشت: امروز در نشست با همه بازیکنان شرکت کردیم و انشاءالله بازیکنان با آمادگی کامل برنامه‌های تیمی را برای نیم‌فصل دوم پیگیری خواهند کرد.&...